Практична робота №2 Розробка тематичної контрольної роботи з теми «Забезпечення безпеки інформаційних технологій»
Мета:
навчитись формувати та структурувати контрольні завдання з теми «Забезпечення
безпеки інформаційних технологій», які перевіряють знання та практичні навички
учнів.
Завдання:
1. Теоретична частина:
o Ознайомтеся з основними аспектами забезпечення безпеки інформаційних технологій, зокрема:
§ Кіберзагрози та атаки (віруси, хакерські атаки, фішинг);
§ Методи захисту даних (антивірусні програми, шифрування, резервне копіювання);
§ Мережеві протоколи безпеки;
§ Приватність і захист персональних даних;
§ Фізична безпека обладнання.
o Опишіть ключові поняття, які повинні бути включені до контрольної роботи (типи загроз, принципи захисту, технічні засоби безпеки тощо).
2. Практична частина:
o Розробіть тематичну контрольну роботу, яка складатиметься з таких типів завдань:
1. Теоретичні питання:
§ Поясніть, що таке шифрування даних і наведіть приклади алгоритмів шифрування.
§ Які основні методи захисту інформаційних систем ви знаєте?
§ Охарактеризуйте різні види кіберзагроз та їхній вплив на інформаційні системи.
2. Завдання на відповідність:
§ Зіставте типи атак і методи захисту (наприклад, вірус — антивірусне ПЗ).
3. Задачі з практичним ухилом:
§ Створіть сценарій атаки (наприклад, фішингова атака) та опишіть кроки захисту, які повинен виконати користувач.
4. Тести з множинним вибором:
§
Виберіть правильний метод
захисту від викрадання паролів: а) Використання простих паролів
б) Використання двофакторної аутентифікації
в) Зберігання паролів у відкритому вигляді.
3. Оформлення:
o Контрольна робота має складатися з 4-5 завдань різного типу (теоретичні питання, практичні ситуації, тести).
o Визначте кількість балів за кожне завдання, оцінюючи складність та важливість теми.
o Оформіть роботу у текстовому редакторі (Microsoft Word або Google Docs) з відповідними інструкціями для учнів.
4. Рефлексія:
o Проаналізуйте, які знання та навички учні повинні продемонструвати після виконання контрольної роботи.
o Додайте питання для самооцінки учнів, щоб вони могли проаналізувати свої помилки.