Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Штучний інтелект у кібербезпеці: захист і атаки

            • Аудит систем інформаційної безпеки

            • Аналіз зловмисного програмного забезпечення

            • DevOps

            • Біометрична аутентифікація

            • Prompt Engineering

            • Вступ до Web3

            • Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

                • QuizВхідний тест

                • URLІнформація про задання курсу

                • BookТеоретичні відомості

                • AssignmentЗавдання 1

                • AssignmentЗавдання 2

                • AssignmentЗавдання 3

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

          • Інформація

          • Комп'ютерне моделювання(Гребенюк)

          • Проєктування та аналіз обчислювальних алгоритмів

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. Створення контенту засобами сервісів Web 2.0
  7. Завдання 1

Завдання 1

Completion requirements
Opened: Wednesday, 6 November 2024, 11:00 PM
Due: Thursday, 23 January 2025, 10:00 PM

Використання сервісів Web 2.0 в майбутній професійній діяльності

Мета: ознайомлення з науковими публікаціями Google Scholar  та можливостями використання сервісів Web 2.0 у своїй майбутній професії, засвоєння роботи з дошкою Padlet.
Завдання:

  1.  Дослідити проблему використання сервісів Web 2.0 в професійній діяльності [назва професії] або у підготовці фахівця відповідної професії. Для пошуку матеріалів скористатися ресурсом, в якому сконцентровані наукові публікації –  Google Scholar та пошуковою системою Google. Завантажити корисні публікації (4–5 публікацій).
  2. За допомогою сервісу ILovepdf або PDF Converter об'єднати завантажені публікації.
  3. Перейти на дошку Padlet за посиланням:
    ДОШКА
  4. На дошці розташувати допис з назвою спеціальності та допис з об'єднаними .pdf файлами на відібрані публікації. Створити окремий допис з назвами сервісів.
  5. Всі свої дописи об'єднати за допомогою стрілок.

Методичні рекомендації

Previous activity
Теоретичні відомості
Next activity
Завдання 2
Data retention summary
Get the mobile app