Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Штучний інтелект у кібербезпеці: захист і атаки

            • Аудит систем інформаційної безпеки

            • Аналіз зловмисного програмного забезпечення

            • DevOps

            • Біометрична аутентифікація

            • Prompt Engineering

            • Вступ до Web3

            • Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

                • ЗавданняЗавдання 4

                • ЗавданняЗавдання 5

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

          • Інформація

          • Комп'ютерне моделювання(Гребенюк)

          • Проєктування та аналіз обчислювальних алгоритмів

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. Створення контенту засобами сервісів Web 2.0
  7. Завдання 4

Завдання 4

Умови завершення
Початок приймання: середу 6 листопада 2024 23:00 PM
Термін спливає: четвер 23 січня 2025 22:00 PM

Створення інтерактивної стрічки часу

Мета: оволодіння уміннями зі створення стрічки часу в одному з онлайн редакторів
Завдання:

  1. Ознайомитися з методичними рекомендаціями та обрати сервіс, що сподобався.
  2. Обрати тему для представлення стрічки часу.
    Орієнтовні тематики: біографія відомої постаті (можливо повязано з майбутньою спеціальністю); перебіг події, яка повязана з майбутньою спеціальністю; історія спеціальності / науки (в якись проміжок часу); історія галузі знань, за якою навчаєтеся...
    Приклади: Розслідування Вотергейтського скандалу; Біографія Панаса Мирного; Шедеври Поля Сезанна; Твори Оноре де Бальзака; Відкриття пеніциліну; Історія сірників; Інтертні гази в таблиці хімічних елементів; Топ-лист курортів світу; Сонячна система; Олімпійські рекорди зі стрибків в довжину; Найвідоміші письменники лауреати Нобелівської премії; Історія математики (18-19 ст.); Історія програмування в обличчях; Великі відкриття Стародавнього Світу; Життєопис Зігмунда Фрейда; Відомі українські педагоги; Етапи вебдизайну; Історія театру.
  3. Створити стрічку часу.
  4. Поділитися посиланням на стрічку часу.


Попередня секція
Завдання 3
Наступна секція
Завдання 5
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток