Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Платформи корпоративних інформаційних систем

            • Комп’ютерна графіка

            • Системи управління базами даних

            • Методика позашкільної роботи з інформатики

            • Інноваційні методи викладання комп’ютерних дисциплін

            • Системи виявлення вторгнень (Кудін О.В.)

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

                • TareaЗавдання 4

                • TareaЗавдання 5

              • Денне підсумковий контроль

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. Створення контенту засобами сервісів Web 2.0
  7. Завдання 4

Завдання 4

Requisitos de finalización
Apertura: miércoles, 6 de noviembre de 2024, 23:00
Cierre: jueves, 23 de enero de 2025, 22:00

Створення інтерактивної стрічки часу

Мета: оволодіння уміннями зі створення стрічки часу в одному з онлайн редакторів
Завдання:

  1. Ознайомитися з методичними рекомендаціями та обрати сервіс, що сподобався.
  2. Обрати тему для представлення стрічки часу.
    Орієнтовні тематики: біографія відомої постаті (можливо повязано з майбутньою спеціальністю); перебіг події, яка повязана з майбутньою спеціальністю; історія спеціальності / науки (в якись проміжок часу); історія галузі знань, за якою навчаєтеся...
    Приклади: Розслідування Вотергейтського скандалу; Біографія Панаса Мирного; Шедеври Поля Сезанна; Твори Оноре де Бальзака; Відкриття пеніциліну; Історія сірників; Інтертні гази в таблиці хімічних елементів; Топ-лист курортів світу; Сонячна система; Олімпійські рекорди зі стрибків в довжину; Найвідоміші письменники лауреати Нобелівської премії; Історія математики (18-19 ст.); Історія програмування в обличчях; Великі відкриття Стародавнього Світу; Життєопис Зігмунда Фрейда; Відомі українські педагоги; Етапи вебдизайну; Історія театру.
  3. Створити стрічку часу.
  4. Поділитися посиланням на стрічку часу.


Actividad previa
Завдання 3
Próxima actividad
Завдання 5
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles