Завдання до теми №1

Тема "Новини як основний медіапродукт ЗМІ"

1. Порівняйте матеріали Укрінформ «У Нацвідборі на Дитяче Євробачення перемогла 13 річна Злата Дзюнька з піснею «Незламна» і «Калуш після Євробачення: перемога, мрія і смачна пісня»Подумайте і скажіть, який із них є медіа-новиною, а який - ні, доведіть свою думку.

2. Перегляньте матеріали сайтів газет «Запорізька правда»«Високий Замок»«Вечірній Харків». Самостійно знайдіть по три приклади публікацій новинного і не новинного характеру. Поясніть свій вибір.

3. Із сайтів інформаційних агенцій України доберіть новинні повідомлення з різними факторами новин (актуальність теми, ньюзмейкери,відомі люди, емоційність тощо).

4. Із трьох інформаційних сайтів оберіть по одному будь-якому повідомленню новинного характеру. Вкажіть, у чому полягає новина? Якою додатковою вже відомою інформацією скористався журналіст?

5.  Накресліть на розвороті зошиту таблицю, розбиту на 12 секцій (як календар). Придумайте і впишіть у неї по одному інформаційному приводу, характерному для кожного місяця року (наприклад: грудень – відкриття ялинки міста); це мають бути події, що з великою долею вірогідності (майже напевно) відбудуться в той чи інший місяць. Запишіть також інформаційні приводи, запропоновані іншими студентами; таким чином, кожен місяць у вашій таблиці міститиме інформаційних приводів не менше, ніж студентів у групі! Поміркуйте і скажіть, наскільки, на вашу думку, така заготовка допоможе журналістові готувати новини круглий рік і що потрібно для того, щоб цей своєрідний календар удосконалити.