Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Платформи корпоративних інформаційних систем

            • Комп’ютерна графіка

            • Системи управління базами даних

            • Методика позашкільної роботи з інформатики

            • Інноваційні методи викладання комп’ютерних дисциплін

            • Системи виявлення вторгнень (Кудін О.В.)

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Цифрові та мультимедійні технології в профільній с...

                • BookТема 1

                • AssignmentЛабораторна робота №1

                • AssignmentСамостійна робота №1

                • AssignmentЛабораторна робота №2

                • AssignmentЛабораторна робота №3

                • AssignmentСамостійна робота №2

                • AssignmentЛабораторна робота №4

                • AssignmentСамостійна робота №3

                • AssignmentЛабораторна робота №5

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Цифрові та мультимедійні технології в профільній с ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. Цифрові та мультимедійні технології в профільній с...
  7. Лабораторна робота №5

Лабораторна робота №5

Completion requirements

Мультимедійні засоби реалізації контролю та корекції знань, умінь і навичок

Мета: набуття умінь і навичок з розробки інтерактивних вправ і аркушів, мультимедійних тестів та тестових завдань за результатами перегляду відео
Завдання: 

  1. До відповідної теми розробити мультимедійні тести в сервісі Classtime:
    a) зареєструватися на сервісі 
    Classtime та ознайомитися з його функціоналом;
    b) підготувати тест, який складається з 5 тестових завдань;
    c) опублікувати тест та отримати посилання для проходження тесту.
  2. До відповідної теми розробити інтерактивну вправу:
    a) зайти в сервіс Interacty;
    b) підготувати інтерактивну вправу;
    c) опублікувати вправу та отримати посилання для її проходження.
  3. До відповідної теми розробити інтерактивний робочий аркуш:
    a) зареєструватися в сервісі Wizer.me;
    b) підготувати інтерактивний робочий аркуш;
    c) опублікувати аркуш та отримати посилання для його використання.
  4. Розробити тест, який проводиться за результатами перегляду відео:
    a) зареєструватися на сервісі Edpuzzle;
    b) добрати відео для тесту і переглянути його;
    c) підготувати два тестові завдання;
    d) опублікувати завдання та отримати посилання для його використання.
  5. Підготовлені матеріали представити на занятті.


Методичні рекомендації

Приклад 1

Приклад 2

Приклад 3

Приклад 4

  • Методичні рекомендації.pdf Методичні рекомендації.pdf
    19 September 2025, 12:13 AM
Previous activity
Самостійна робота №3
Next activity
Самостійна робота №4
Data retention summary
Get the mobile app