Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Комп’ютерна графіка

            • Системи управління базами даних

            • Методика позашкільної роботи з інформатики

            • Інноваційні методи викладання комп’ютерних дисциплін

            • Системи виявлення вторгнень (Кудін О.В.)

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Штучний інтелект у кібербезпеці: захист і атаки

            • Цифрові та мультимедійні технології в профільній с...

                • AssignmentСамостійна робота №4

                • AssignmentЛабораторна робота №6

                • AssignmentЛабораторна робота №7

                • AssignmentСамостійна робота №5

                • AssignmentЛабораторна робота №8

                • AssignmentСамостійна робота №6

                • AssignmentЛабораторна робота №9

                • AssignmentСамостійна робота №7

                • AssignmentЛабораторна робота №10

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Цифрові та мультимедійні технології в профільній с ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. Цифрові та мультимедійні технології в профільній с...
  7. Самостійна робота №5

Самостійна робота №5

Completion requirements

Розробка ігрових завдань

Мета: опанування умінь з розробки гри втечі в сервісі Genially та гри з пошуку скарбів в Interacty
Завдання:

  1. Створити гру-втечу на сервісі Genially:
    - о
    знайомитися з шаблонами ігор-втеч;
    - обрати гри-втечі;
    - розробити ігрове завдання;
    - опублікувати його;
    - отримати посилання на гру.
  2. Створити ігрове завдання на сервісі Interacty:
    - зареєструватися на сервісі Interacty;
    - ознайомитися з шаблонами ігрових завдань Interacty;
    - продумати стратегію гри;
    - підготувати декілька завдань в Interacty або в інших сервісах (LearningApps, WordWall, вікторина в
      Genially, пазл  в JigsawPlanet тощо);
    - на основі шаблону Пошук скарбів (Полювання за скарбами) створити завдання;
    - опублікувати гру;
    - отримати посилання на ігрове завдання.


Методичні рекомендації


Previous activity
Лабораторна робота №7
Next activity
Лабораторна робота №8
Data retention summary
Get the mobile app