Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Платформи корпоративних інформаційних систем

            • Комп’ютерна графіка

            • Системи управління базами даних

            • Методика позашкільної роботи з інформатики

            • Інноваційні методи викладання комп’ютерних дисциплін

            • Системи виявлення вторгнень (Кудін О.В.)

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Цифрові та мультимедійні технології в профільній с...

                • AssignmentСамостійна робота №4

                • AssignmentЛабораторна робота №6

                • AssignmentЛабораторна робота №7

                • AssignmentСамостійна робота №5

                • AssignmentЛабораторна робота №8

                • AssignmentСамостійна робота №6

                • AssignmentЛабораторна робота №9

                • AssignmentСамостійна робота №7

                • AssignmentЛабораторна робота №10

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Цифрові та мультимедійні технології в профільній с ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. Цифрові та мультимедійні технології в профільній с...
  7. Лабораторна робота №9

Лабораторна робота №9

Completion requirements

Розробка дистанційного уроку

Мета: опанування умінь з розробки дистанційного уроку в сервісі Nearpod
Завдання:

  1. Зареєструватися в сервісі Nearpod (безкоштовно).
  2. Ознайомитися з бібліотекою ресурсів Nearpod.
  3. Створити урок (послідовність слайдів має бути логічною), який складається з:
    – титульного слайду;
    – слайдів з теоретичним вмістом (2–4 слайди);
    – слайд-шоу з трьох слайдів, створених в PowerPoint;
    – двох слайдів з мультимедійним контентом (відео, Nearpod 3D, PHET-симуляція, віртуальна реальність - залежить від предметної спеціальності), що відповідає дисципліні;
    – слайду з pdf файлом, в якому представлено теоретичний матеріал з теми (частина підручника або іншої книги) – 2–3 сторінки;
    – слайдів з відкритим питанням та завданням на заповнення пропущених місць до слайдів з мультимедійним контентом;
    – слайду с дошкою для інтерактивного обговорення в класі (Рада співпраці) для проведення мозкового штурму;
    – слайду із завданням на зіставлення пар;
    – слайду з вікториною (або ігровим завданням Час піднятися), що складається з п’ятьох тестових запитань;
    – слайду з домашнім завданням;
    – слайду з опитуванням з метою рефлексії пройденого завдання.
  4. Зберегти урок.
  5. Провести попередній перегляд уроку.
  6. На заняття представити урок в режимі живої участі.
  7. В якості відповіді надіслати посилання на урок для участі в учнівському темпі.

Методичні рекомендації
Відеоінструкція:

відео

Previous activity
Самостійна робота №6
Next activity
Самостійна робота №7
Data retention summary
Get the mobile app