Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Методика викладання філологічних дисциплін у вищій...

              • Методика викладання філологічних дисциплін у вищій...

              • Розділ 1. Теоретичні основи методики викладання фі...

                • ПапкаЛЕКЦІЙНІ ЗАНЯТТЯ

                • ПапкаПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ

                • ЗаданиеЗавдання 1

                • ЗаданиеЗавдання 2

                • ЗаданиеЗавдання 3

                • ЗаданиеЗавдання 4

                • ЗаданиеЗавдання 5

                • ЗаданиеЗавдання 6

                • ЗаданиеЗавдання 7

                • ЗаданиеЗавдання 8

                • ЗаданиеЗавдання 9

                • ТестПоточний контроль (модуль № 1)

              • Розділ 2. Форми організації процесу навчання у вищ...

              • Самостійна робота студентів

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Методика викладання філологічних дисциплін у вищій ...

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Методика викладання філологічних дисциплін у вищій...
  7. Розділ 1. Теоретичні основи методики викладання фі...
  8. Завдання 1

Завдання 1

Требуемые условия завершения

Творче завдання: Освітній тренд у дії: міні-проєкт

Оберіть один із трендів: диджиталізація освіти, педагогіка партнерства, відкритість освіти, андрагогічна спрямованість, університетська автономія. Дослідіть його прояви у вищій філологічній освіті (на прикладі конкретного університету, курсу, дисципліни або освітньої платформи). Підготуйте мультимедійну презентацію або есе, у якому: розкрийте сутність обраного тренду; поясніть його вплив на роль викладача як науковця, комунікатора, фасилітатора; запропонуйте ідею власного міні-проєкту з упровадження цього тренду у філологічну освіту.

Предыдущий акт. элемент
ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ
Следующий акт. элемент
Завдання 2
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение