Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Методика викладання філологічних дисциплін у вищій...

              • Методика викладання філологічних дисциплін у вищій...

              • Розділ 1. Теоретичні основи методики викладання фі...

                • CarpetaЛЕКЦІЙНІ ЗАНЯТТЯ

                • CarpetaПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ

                • TareaЗавдання 1

                • TareaЗавдання 2

                • TareaЗавдання 3

                • TareaЗавдання 4

                • TareaЗавдання 5

                • TareaЗавдання 6

                • TareaЗавдання 7

                • TareaЗавдання 8

                • TareaЗавдання 9

                • CuestionarioПоточний контроль (модуль № 1)

              • Розділ 2. Форми організації процесу навчання у вищ...

              • Самостійна робота студентів

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Методика викладання філологічних дисциплін у вищій ...

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Методика викладання філологічних дисциплін у вищій...
  7. Розділ 1. Теоретичні основи методики викладання фі...
  8. Завдання 2

Завдання 2

Requisitos de finalización

Творче завдання: «Освіта під час війни: стратегія стійкості»

Зберіть інформацію (на основі відкритих джерел або досвіду свого ЗВО) про особливості організації освітнього процесу під час війни. Створіть есе, аналітичну нотатку або коротке відео (до 2 хвилин), у якому: окресліть основні виклики (дистанційність, безпека, психологічна підтримка, збереження якості освіти); запропонуйте власне бачення, як забезпечити гнучкість, гуманність і стійкість філологічної освіти в цих умовах; покажіть, як освіта залишається культуротворчим і соціальним чинником навіть у кризовий час. Додайте цитати або реальні приклади з досвіду університету, який упровадив інноваційні практики у цей період.

Actividad previa
Завдання 1
Próxima actividad
Завдання 3
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles