Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

            • archive

            • Європейські практики збереження історичної спадщин...

            • Історична пам’ять в Україні та її комунікативні ка...

            • Радянська обрядовість як інструмент впливу тоталіт...

            • "Soft skills" для істориків

            • Академічне письмо

            • Андеграунд: заборонене мистецтво в УРСР

            • Атестаційний екзамен для ОП Діджитал-історія

            • Діджитал-історія в профільній школі

            • Запорізький вимір Другої світової війни

            • Ідеї та політика: плинність ідеологій

            • Ідеологія радянського повсякдення в Україні

              • General

              • Змістовий модуль 1. Ідеологія радянського повсякде...

                • FileЛекція

                • QuizТест 1

                • AssignmentЗавдання 1. Аналіз цитати

                • AssignmentЗавдання 2. Відкрита відповідь

              • Змістовий модуль 2. Ідеологія радянського повсякде...

              • Підсумковий контрольний захід (залік)

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація, Стастистика ФІМВ

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Ідеологія радянського повсякдення в Україні

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра новітньої історії України
  6. Ідеологія радянського повсякдення в Україні
  7. Змістовий модуль 1. Ідеологія радянського повсякде...
  8. Завдання 1. Аналіз цитати

Завдання 1. Аналіз цитати

Completion requirements
Opened: Tuesday, 25 November 2025, 2:00 PM
Due: Sunday, 7 December 2025, 12:00 AM

Проаналізуйте запропоновану цитату "Кіно - найважливіше з мистецтв для нас." (В. Ленін) та дайте відповідь на питання: 

1) Чому саме кіно вважалося ключовим інструментом пропаганди?

2) Проаналізуйте, які теми та ідеї поширювалися через радянське кіно 1920–1930-х рр. (наприклад: героїзація праці, колективізм, боротьба з «ворогами народу», антирелігійні мотиви, образ «нової людини»).

3) Підкріпіть аналіз прикладами конкретних стрічок чи жанрів

Завдання передбачає відкриту відповідь (до 500 слів). 

Рекомендована література: 
1. Гончар Б. В. Комуністична цензура в українському кіно 1920-1930-х рр. / Б. В. Гончар, В. В. Чередниченко, наук. кер Сідлецька Т. І. // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. 2023. Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-frtzp/all-frtzp-2023/paper/view/18543.

2.Журавльова Т. В. Пропаганда в українському кіномистецтві 1930-х років: гендерний аспект / Т. В. Журавльова // Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого.2022. Вип. 30. С. 22-28.  Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkkarogo_2022_30_5 

3. Журавльова, Т. (2024). Чоловічі образи в українському кінематографі: «слабкий батько» як соціокультурний конструкт екрану 1920–1930-х років. Мистецтвознавство України, (24), 149–158. Режим доступу: http://mystukr.mari.kyiv.ua/article/view/318918

4. Миславський, В. Н., & Чернов, С. І. (2024). ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНСЬКОЮ КІНОГАЛУЗЗЮ В ЧАСИ НЕПУ. Культурологічний альманах, (1), 129–138. Режим доступу: https://almanac.npu.kiev.ua/index.php/almanac/article/view/326

Previous activity
Тест 1
Next activity
Завдання 2. Відкрита відповідь
Data retention summary
Get the mobile app