Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

            • archive

            • Управління в соціальній сфері

            • Онлайн-консультування і цифрова підтримка клієнтів

            • Адвокація прав людей з інвалідністю у соціальній р...

            • Філософські проблеми рекреації

            • Тімбілдінг

            • Фасилітація групових процесів засобами ненасильниц...

            • Герменевтичні студії креативності

            • Адміністративно-правове регулювання публічно-управ...

            • Інноваційні технології в евристиці

            • Гендерні виміри креативної діяльності

            • Філософія медіації

            • Проблеми розуміння та інтерпретації релігійних тек...

              • General

              • Змістовий модуль 1

              • Змістовий модуль 2

              • Змістовий модуль 3

              • Змістовий модуль 4

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

              • ЗАОЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ

                • AssignmentЗавдання 1

                • AssignmentЗавдання 2

                • AssignmentЗавдання 3

                • AssignmentЗавдання 4

                • AssignmentЗавдання 5

                • AssignmentЗавдання 6

                • AssignmentЗавдання 7

                • AssignmentЗавдання 8

                • AssignmentЗавдання 9

                • AssignmentЗавдання 10

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація, Статистика ФСУ

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Проблеми розуміння та інтерпретації релігійних тек ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра філософії, публічного управління та соціал...
  6. Проблеми розуміння та інтерпретації релігійних тек...
  7. ЗАОЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ
  8. Завдання 10

Завдання 10

Completion requirements
Opened: Thursday, 27 November 2025, 12:00 AM
Due: Thursday, 4 December 2025, 12:00 AM

Вплив інтерпретатора на тлумачення релігійних текстів (3-4 найпоширеніші проблеми)

Previous activity
Завдання 9
Data retention summary
Get the mobile app