Завдання до заняття 10

 Практичні завдання:

1.   Прочитайте матеріал "Відкриття зеленого театру: як це було". Чим цей матеріал схожий і відрізняється від замітки? Вкажіть ті елементи тексту, які не притаманні заміткам. 

2.Перегляньте приклад матеріалу, створеного у жанрі репортаж  (https://www.the-village.com.ua/village/city/city-report/286439-marsh-rivnosti-2019-yak-tse-bulo). Зверніть увагу, як у тексті застосований репортажний опис дійсності. Скажіть, чи цей матеріал інформаціного характеру? Якщо так, то чим він відрізняється від замітки? За допомогою яких засобів створено ефект присутності? Які відчуття передає цей матеріал (дотик, слух, нюх, запах)? Як це реалізується в тексті? (зачитайте ці уривки).

3. Уявіть, що імовірний герой вашого репортажу запросив вас на обід і почастував вашою улюбленою стравою. Ви знаєте, якою вона повинна бути і можете порівняти, що вам подали. Спробуйте описати цю страву і свої відчуття.

4.    Прочитайте журналістський звіт «Підтримка військових, ВПО та постраждалих від війни - пріоритети обласної влади на 2025 рік». Визначте його жанрово-стильові особливості (виклад інформації, набір фактів, мова тощо). Чи є в тексті ознаки інших жанрів. Обгрунтуйте думку. Відредагуйте матеріал, полегшивши мову тексту.

5. У друкованих чи інтернет-ЗМІ знайдіть приклад журналістського звіту. Проаналізуйте його за зразком завдання №4.

Самостійна робота:
Виберіть якесь умовне місце події: торговий ряд на базарі, популярне місце зустрічей біля пам’ятника, жваве міське перехрестя тощо і опишіть його так, немовби на цьому місці відбулось щось, безпосереднім учасником чи очевидцем чого ви були.