Опис курсу
Мета курсу «Засоби
комп'ютерної архітектурно-містобудівної графіки» сформувати у студентів:
- підвищення ролі інноваційного складника освітньої
діяльності вишу та інтеграції до європейського і світового освітнього простору
з залученням студентів до участі у творчих міжнародних проектах, теоретичних
знань, що в сукупності дають цілісне сприйняття сучасного стану тримірної
комп’ютерної графіки та її практичних застосувань;
- уявлень про прогресивні тенденції розвитку
тримірної комп’ютерної графіки;
- практичних знань, вмінь та навичок, які
необхідні для володіння інструментальними засобами одного з розповсюджених на
практиці професійних пакетів для створення і використання тримірної
комп’ютерної графіки та анімації;
- навчити студента виконувати проекційні та
архітектурно-будівельні креслення з оволодінням інноваційних комп’ютерних
програм.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
- опанування комп’ютерної містобудівної
графіки в проєктуванні;
- ознайомлення студентів з теоретичними
основами комп’ютерних технологій, їх програмними та апаратними засобами,
сучасними та перспективними графічними анімаційними технологіями,
практичним застосуванням тримірного комп’ютерного проєктування;
- опанування студентами теоретичних знань та
основ практичних навичок роботи в середовищі графічних пакетів растрової та
векторної площинної графіки, який є професійним пакетом для створення проєктів
з 3D- графікою та анімаційною візуалізацію;
- опанування принципами моделювання та
візуалізації об’єктної моделі архітектурно- будівельних об’єктів;
- підготовка фахівців для планування,
створення і проєктування об’єктів елементів
- підвищення ролі інноваційного складника освітньої
діяльності вишу та інтеграції до європейського і світового освітнього простору
з залученням студентів до участі у творчих міжнародних проектах, теоретичних
знань, що в сукупності дають цілісне сприйняття сучасного стану тримірної
комп’ютерної графіки та її практичних застосувань;
- уявлень про прогресивні тенденції розвитку
тримірної комп’ютерної графіки;
- практичних знань, вмінь та навичок, які
необхідні для володіння інструментальними засобами одного з розповсюджених на
практиці професійних пакетів для створення і використання тримірної
комп’ютерної графіки та анімації;
- навчити студента виконувати проекційні та
архітектурно-будівельні креслення з оволодінням інноваційних комп’ютерних
програм.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
- опанування комп’ютерної містобудівної
графіки в проєктуванні;
- ознайомлення студентів з теоретичними
основами комп’ютерних технологій, їх програмними та апаратними засобами,
сучасними та перспективними графічними анімаційними технологіями,
практичним застосуванням тримірного комп’ютерного проєктування;
- опанування студентами теоретичних знань та
основ практичних навичок роботи в середовищі графічних пакетів растрової та
векторної площинної графіки, який є професійним пакетом для створення проєктів
з 3D- графікою та анімаційною візуалізацію;
- опанування принципами моделювання та
візуалізації об’єктної моделі архітектурно- будівельних об’єктів;
- підготовка фахівців для планування,
створення і проєктування об’єктів елементів
архітетурної інженерії;
- вироблення уміння користуватися різними
креслярськими комп’ютерними інструментами та використовувати різні прийоми
архітектурно-художнього зображення архітектурних та містобудівних об’єктів та
будівництва;
- навчання використанню різних технік
комп’ютерної графіки в залежності від поставленого завдання та призначення
архітектурно-будівельних креслень за допомогою програм Archicad-20, Artlantis Studio;
- засвоєння прийомів побудови
аксонометричних і перспективних зображень при проєктуванні
архітектурно-будівельної інженерії;
- засвоєння студентами теорії графічного
моделювання та візуалізації в програмі Archicad;
- засвоєння методів зображення будівель і
споруд, їх елементів з відображенням фактури будівельних і оздоблювальних
матеріалів, стилізованого зображення навколишнього середовища;
- вироблення в кожного студента
індивідуально творчого підходу при виборі техніки зображення архітектурних та
містобудівних об’єктів, навколишнього середовища;
- засвоєння методів зображення
архітектурно-містобудівних утворень і ансамблів.
У результаті вивчення даної навчальної дисципліни студент повинен знати:
- загальні теоретичні, методичні
і творчі засади архітектурного проєктування;
вміти:
- застосовувати теорії, методи і
принципи фізико-математичних, природничих наук, комп’ютерних, технологій для
розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування;
- виконувати технічні і художні
зображення для використання в архітектурно-містобудівному, архітектурно-дизайнерському
і ландшафтному проєктуванні;
- розробляти
архітектурно-художні, функціональні, об’ємно-планувальні та конструктивні
рішення, а також виконувати креслення, готувати документацію архітектурно-містобудівних
проєктів;
- здійснювати комп’ютерне
моделювання, візуалізацію, макетування і підготовку наочних ілюстративних
матеріалів до архітектурно-містобудівних проєктів.
У разі успішного завершення курсу студент зможе:
- застосовувати програмні
засоби, ІТ-технології та інтернет-ресурси для розв’язання складних
спеціалізованих задач архітектури та містобудування;
- застосовувати
сучасні засоби і методи інженерної, художньої і комп’ютерної графіки, що
використовуються в архітектурно-містобудівному проєктуванні;
- виявляти,
аналізувати та оцінювати потреби і вимоги клієнтів і партнерів, знаходити
ефективні спільні рішення щодо архітектурно-містобудівних проєктів;
- організовувати
презентації та обговорення проєктів архітектурно-містобудівного і ландшафтного
середовища.
- засвоєння прийомів побудови
аксонометричних і перспективних зображень при проєктуванні
архітектурно-будівельної інженерії;
- засвоєння студентами теорії графічного
моделювання та візуалізації в програмі Archicad;
- засвоєння методів зображення будівель і
споруд, їх елементів з відображенням фактури будівельних і оздоблювальних
матеріалів, стилізованого зображення навколишнього середовища;
- вироблення в кожного студента
індивідуально творчого підходу при виборі техніки зображення архітектурних та
містобудівних об’єктів, навколишнього середовища;
- засвоєння методів зображення
архітектурно-містобудівних утворень і ансамблів.
У результаті вивчення даної навчальної дисципліни студент повинен знати:
- загальні теоретичні, методичні
і творчі засади архітектурного проєктування;
вміти:
- застосовувати теорії, методи і
принципи фізико-математичних, природничих наук, комп’ютерних, технологій для
розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування;
- виконувати технічні і художні
зображення для використання в архітектурно-містобудівному, архітектурно-дизайнерському
і ландшафтному проєктуванні;
- розробляти
архітектурно-художні, функціональні, об’ємно-планувальні та конструктивні
рішення, а також виконувати креслення, готувати документацію архітектурно-містобудівних
проєктів;
- здійснювати комп’ютерне
моделювання, візуалізацію, макетування і підготовку наочних ілюстративних
матеріалів до архітектурно-містобудівних проєктів.
У разі успішного завершення курсу студент зможе:
- застосовувати програмні
засоби, ІТ-технології та інтернет-ресурси для розв’язання складних
спеціалізованих задач архітектури та містобудування;
- застосовувати
сучасні засоби і методи інженерної, художньої і комп’ютерної графіки, що
використовуються в архітектурно-містобудівному проєктуванні;
- виявляти,
аналізувати та оцінювати потреби і вимоги клієнтів і партнерів, знаходити
ефективні спільні рішення щодо архітектурно-містобудівних проєктів;
- організовувати
презентації та обговорення проєктів архітектурно-містобудівного і ландшафтного
середовища.
No hay entradas en la base de datos