Опис курсу

Опис курсу

Мета навчальної дисципліни «Проєктування  ергономічного простору приміщення» є викладання дисципліни є теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців до вирішення практичних задач архітектурної ергономіки та технічної естетики на основі комплексного підходу. Головна увага приділяється основам взаємодії архітектури, дизайну та середовища, взаємозумовленості розвитку образу життя і стану архітектурного середовища, загальним принципам його ергономічного формоутворення.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
оволодіння практичними навичками і знаннями в галузі архітектурної ергономіки та технічної естетики;
-       ознайомлення з ергономічним підходом як сферою професійної діяльності архітектора;
-      ознайомлення із сучасними тенденціями оптимальних просторово- антропометричних співвідношень;
-       ознайомлення з основними ергономічними критеріями і оцінкою проєктного рішення;
-          застосовувати набуті знання для рішення практичних задач архітектурною ергономікою.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: знати:
основи ергономічного підходу до архітектурної діяльності;
принципи обліку чинників, що впливають на навколишнє середовище, ергономічні критерії проєктного рішення;
види сучасного дизайну архітектурного середовища і засоби художньої виразності, ознаки видатних творчих методів;
порядок виконання проєктів та етапи роботи при втіленні творчих задумів, основні способи виконання робіт, особливості роботи з замовником;
основи історії мистецтв, дизайну та архітектури, психології, філософії, соціології, ергономіки для виявлення актуальних потреб фокус-груп та обґрунтування перспективних, інноваційних дизайнерських рішень.
вміти:
орієнтуватися    у   функціях    ергономіки    в   організації архітектурного середовища з метою їх практичного використання;
використовувати знання в проєктній     діяльності та вміти аналізувати властивості об'єктів дизайнерського проєктування;
самостійно    визначати    національну    школу    дизайну архітектурного середовища, стиль та художній метод його створення;
астосовувати    особливості    ергономічної    організації          середовища      та ергономічного забезпечення творчої діяльності дизайнера;
визначати функціональну та естетичну специфіку формотворчих засобів дизайну в комунікативному просторі;
застосовувати знання з ергономіки та художнього конструювання у професійній діяльності;
формувати судження щодо історичних закономірностей розвитку мистецтв, формування стилів;
формувати судження щодо сучасного стану і тенденцій дизайну;
формувати судження щодо нормативних, ергономічних, психологічних основ дизайну з урахуванням інноваційних технологій;
формувати судження щодо властивостей та характеристик сучасних матеріалів;
формувати судження щодо прийомів композиції, об’ємно-просторової пластики, колористики, рисунку, живопису, графіки, макетування виробів, споруд та обладнання;
формувати судження щодо комп’ютерних технологій дизайну; послідовності проєктування творів дизайну та визначення їх якості;
використовувати здобуті знання в професійній сфері дизайнерської діяльності.
В ході вивчення дисципліни «Основи ергономіки» студенти набувають такі загальні компетентності:
здатність оволодівати знаннями з основ ергономіки та технічної естетики
в архітектурній діяльності;
здатність до розвитку аналітичного мислення та розуміння принципів обліку чинників, що впливають на структуру ергономічних властивостей об'єктів дизайнерського проєктування та ергономічні критерії проєктного рішення;
здатність до розуміння сучасних концепцій в дизайні та типологію архітектурно-ергономічних систем, понять, методів;
здатність до реалізації особистого творчого потенціалу в процесі виконання індивідуальних та колективних творчих проєктів.
та фахові компетентності:
-      здатність застосовувати знання з ергономіки, біоніки, художнього конструювання, моделювання, художньо-дизайнерські, функціонально- планувальні, конструктивні рішення;
-        здатність розробляти об’ємно-просторову структуру середовища, використовуючи схеми взаємозв’язку приміщень, технологічні, схеми руху, робити ергономічний аналіз;
-   здатність володіти знаннями з ергономіки та художнього конструювання меблів та обладнання у професійній діяльності;
-   здатність формувати меблювання, обладнання та устаткування внутрішнього середовища, систему його штучного освітлення;
-   здатність  проєктувати  меблі та вбудоване обладнання,  елементи декоративно-прикладного оздоблення та фітодизайну.


Nessun record è presente nel Database