Vai al contenuto principale
Italiano (it)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log In
Спеціальна методика ...
Cerca corsi
Corsi
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Спеціальна методика початкового навчання мови та р...
Змістовий модуль 2. Система роботи з формування і ...
Синтагма, парадигма
Синтагма, парадигма
Парадигма.jpg
Синтагма.jpg
Scarica cartella
Attività precedente
Техніка кубування
Next Activity
Корекція та формування звукової сторони мовлення в системі навчання рідної мови дітей із тяжкими порушеннями мовлення
Vai a...
Vai a...
Новини
Презентація курсу
Робоча програма
Силабус
Література
Система накопичення балів
Підручники
Приклади оформлення джерел
Вимоги до оформлення файлів і листів із завданнями
Ю.Рібцун. Учні початкових класів із ТПМ
Курс лекцій
Картка стану звуковимови
ФІЗІОЛОГІЧНІ І ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ В НОРМІ ТА ПАТОЛОГІЇ
Савінова Н. М. Принцип розвитку мовного чуття в загальній ієрархії принципів спеціальної методики початкового навчання рідної мови дошкільників з вадами мовлення
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 1-4 КЛАСІВ
Календарне планування
Електронні версії підручників
Програми з корекційно-розвиткових занять
Адаптація та модифікація ІПР (Зміст та структура навчання мови)
Навчальна програма вивчення мови для дітей з ТПМ
Практичне завдання 1
Практичне завдання 2
Практичне завдання 3
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Техніка кубування
Корекція та формування звукової сторони мовлення в системі навчання рідної мови дітей із тяжкими порушеннями мовлення
Практичне завдання 4
Практичне завдання 5
Практичне завдання 6
Методика навчання грамоти
Формування графічної навички письма у дітей з різними вадами мовлення в умовах корекційного навчання
Шеремет М. К. Особливості формування орфографічних навичок в учнів 3-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення
Буквар для учнів з ТПМ
Буквар. Савченко, Калатало, Колупаєва
Читанка, на яку чекали. Н.Сєдих
Практичне завдання 7
Практичне завдання 8
Практичне завдання 9
Практичне завдання 10
Практичне завдання 11
Практичне завдання 12
Питання до заліку
Завдання для перездачі практичних занять
План-коспект уроку
Підсумковий тест