Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

          • Кафедра англійської філології та лінгводидактики

            • archive

            • Сучасна мультисеміотична комунікація

            • Курсова робота з фаху (Мова та література (англійс...

            • Перша іноземна мова (англійська) 2 курс (Широкова ...

            • Історія зарубіжної літератури (к. ХХ - поч. ХХІ ст.)

            • Курсова робота з філології (Мова та література (ан...

            • Сучасні технології навчання

            • Академічне письмо

            • Актуальні питання сучасної філології (маг., 2 сем.)

            • Актуальні проблеми сучасної філології (Приходько Г...

            • Англійська мова (середня освіта (2 курс 1 семестр)

            • Англійська мова СО 2 курс, 2 семестр

            • Інфомедійна грамотність та критичне мислення (Залу...

              • Généralités

              • Інше (додаткові матеріали)

                • DossierVideos

                • DossierPictures

              • Section 1. The foundations of critical thinking

              • Section 2. Navigation in today's mediaspace

              • Section 3. Media text. Manipulations in the media

              • Section 4. The basic skills of fact-checking. Digi...

              • Індивідуальна робота

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра викладання другої іноземної мови

          • Кафедра іноземних мов професійного спрямування

          • Кафедра німецької філології, перекладу та світової...

          • Кафедра романської філології і перекладу

          • Кафедра теорії та практики перекладу з англійської...

          • Практична підготовка факультету іноземної філології

          • Інформація, Статистика ФІФ

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Інфомедійна грамотність та критичне мислення (Залу ...

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін Replier Déplier
Вибір дисциплін Replier Déplier
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Іноземної філології факультет
  5. Кафедра англійської філології та лінгводидактики
  6. Інфомедійна грамотність та критичне мислення (Залу...
  7. Інше (додаткові матеріали)
  8. Videos

Videos

Conditions d’achèvement
    • Always #LikeAGirl.mp4 Always #LikeAGirl.mp4
    • Are You Living an Insta Lie Social Media Vs. Reality.mp4 Are You Living an Insta Lie Social Media Vs. Reality.mp4
    • Best Apps for Teachers in 2020.mp4 Best Apps for Teachers in 2020.mp4
    • Boys and Girls on Stereotypes.mp4 Boys and Girls on Stereotypes.mp4
    • Can You Tell Real News From Fake News.mp4 Can You Tell Real News From Fake News.mp4
    • Monkey business illusion.mp4 Monkey business illusion.mp4
    • Penguins BBC.mp4 Penguins BBC.mp4
    • Social Conformity - Brain Games.mp4 Social Conformity - Brain Games.mp4
    • What is Web 2.0 What is Social Media What comes next.mp4 What is Web 2.0 What is Social Media What comes next.mp4
Activité précédente
Інформаційні ресурси та корисні посилання
Activité suivante
Pictures
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile