Vai al contenuto principale
Italiano (it)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log In
Технології навчання ...
Cerca corsi
Corsi
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Технології навчання і виховання дітей з особливими...
Модуль 1. Загальні питання організації виховання т...
Література
Література
inklyuziyavnz.pdf
Інклюзивна освіта_від основ до практики.pdf
інклюзивна освіта.pdf
Scarica cartella
Attività precedente
Методичні рекомендації до вивчення питань першого модуля.
Next Activity
ТЗ модуль 1
Vai a...
Vai a...
Новини
Презентація курсу
Нагорна О.Б.Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Поради педагогу
відео Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради
Література
Методичні рекомендації до вивчення питань першого модуля.
ТЗ модуль 1
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання 1.
Практичне завдання 1.
Презентація
Лекція
ТЗ модуль 2.
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання 2.
Практичне завдання 2.
Про затвердження Порядку зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, їх відрахування, переведення до іншого закладу освіти
Налагодження партнерських стосунків з родинами
10 правил комунікації з батьками дітей з ООП
Література
Лекція
ТЗ модуль 3.
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання.
Практичне завдання 3.
Презентація. Творче використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки в інклюзивному класі.
Новітні технології для дітей з ООП
Інноваційні технології у навчанні осіб з обмеженими фізичними можливостями
Статті на тему: Сучасні інноваційні технології навчання та виховання дітей з ООП.
ТЗ модуль 4.
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання.
Практичне завдання 4.
Підсумковий семестровий контроль
Екзаменаційне тестування
Практичне завдання підсумкового контролю.