Перейти к основному содержанию
Русский (ru)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вход
Технології навчання ...
Поиск курса
Курсы
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Технології навчання і виховання дітей з особливими...
Модуль 1. Загальні питання організації виховання т...
Література
Література
Інклюзивна освіта_від основ до практики.pdf
інклюзивна освіта.pdf
inklyuziyavnz.pdf
Скачать папку
Предыдущий акт. элемент
Методичні рекомендації до вивчення питань першого модуля.
Следующий акт. элемент
ТЗ модуль 1
Перейти на...
Перейти на...
Новини
Презентація курсу
Нагорна О.Б.Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Поради педагогу
відео Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради
Література
Методичні рекомендації до вивчення питань першого модуля.
ТЗ модуль 1
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання 1.
Практичне завдання 1.
Презентація
Лекція
ТЗ модуль 2.
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання 2.
Практичне завдання 2.
Про затвердження Порядку зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, їх відрахування, переведення до іншого закладу освіти
Налагодження партнерських стосунків з родинами
10 правил комунікації з батьками дітей з ООП
Література
Лекція
ТЗ модуль 3.
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання.
Практичне завдання 3.
Презентація. Творче використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки в інклюзивному класі.
Новітні технології для дітей з ООП
Інноваційні технології у навчанні осіб з обмеженими фізичними можливостями
Статті на тему: Сучасні інноваційні технології навчання та виховання дітей з ООП.
ТЗ модуль 4.
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання.
Практичне завдання 4.
Підсумковий семестровий контроль
Екзаменаційне тестування
Практичне завдання підсумкового контролю.