Zum Hauptinhalt
Deutsch (de_old)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log In
Технології навчання ...
Kurse suchen
Kurse
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Технології навчання і виховання дітей з особливими...
Модуль 3. Форми взаємодії з батьками дітей з ООП.
Література
Література
УНМЦ ПС СР Психологічний супровід інклюзивної освіти Київ - 2017.pdf
Участь батьків в організації інклюзивного навчання.pdf
Download folder
Previous Activity
10 правил комунікації з батьками дітей з ООП
Next Activity
Лекція
Direkt zu:
Direkt zu:
Новини
Презентація курсу
Нагорна О.Б.Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Поради педагогу
відео Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради
Література
Методичні рекомендації до вивчення питань першого модуля.
Література
ТЗ модуль 1
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання 1.
Практичне завдання 1.
Презентація
Лекція
ТЗ модуль 2.
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання 2.
Практичне завдання 2.
Про затвердження Порядку зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, їх відрахування, переведення до іншого закладу освіти
Налагодження партнерських стосунків з родинами
10 правил комунікації з батьками дітей з ООП
Лекція
ТЗ модуль 3.
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання.
Практичне завдання 3.
Презентація. Творче використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки в інклюзивному класі.
Новітні технології для дітей з ООП
Інноваційні технології у навчанні осіб з обмеженими фізичними можливостями
Статті на тему: Сучасні інноваційні технології навчання та виховання дітей з ООП.
ТЗ модуль 4.
Методичні рекомендації до виконання практичного завдання.
Практичне завдання 4.
Підсумковий семестровий контроль
Екзаменаційне тестування
Практичне завдання підсумкового контролю.