Salta al contenido principal
Español - Internacional (es)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Entrar
Спеціалізація. Диджи ...
Buscar cursos
Cursos
Факультети, кафедри
Журналістики факультет
Кафедра журналістики
Спеціалізація. Диджитал-журналістика і соціальні м...
General
Базові підручники
Базові підручники
Базові підручники та посібники для опанування дисципліни (pdf)
Візуальний контент медіа як інструмент маніпуляцій в контексті інформаційно-смислової війни навч. посібник.pdf
Нейромаркетинг (1).pdf
Сторіноміка.pdf
Сторітелінг для очей вух і серця.pdf
Descargar carpeta
Actividad previa
Посилання до інформаційних ресурсів
Próxima actividad
Інші матеріали курсу
Ir a...
Ir a...
Форум новин
Силабус навчальної дисципліни
Інформація про викладача
Презентація курсу
Система накопичення балів
Методичні рекомендації щодо виконання практичних завдань
Посилання до інформаційних ресурсів
Інші матеріали курсу
Як створювати контент-план
Розробка контент-плану публікацій
Тест до ЗМ 1
Сторітелінг
Створення текстового допису із серією фотографій
Тест до ЗМ 2
Сторіз
Створення сторіз у відеоформаті без застосування монтажних ефектів (пряма зйомка).
Тест до ЗМ 3
Створення рілз у програмі монтажу, із сценарним розвитком подій
Тест до ЗМ 4
Reels
Запис спічу (сторіз, рілз) із появою у кадрі (спічем, стенд-апом) та елементами топографіки
Тест до ЗМ 5
Оформлення та проведення опитування із залученням фото, написів
Тест до ЗМ 6
Опитування в сторіз
Виготовлення та публікація таймплапсу, стопмоушн
Тест до ЗМ 7
Таймплапс і стопмоушн
Вибір ролей студентами для оцінювання робіт
Групова робота "Цифровий контент з перелінком"
Публікація цифрового контенту з перелінком (гіперпосиланням) у вигляді серії з 3–4 постів (сторіз).
Тест до ЗМ 8
Групова робота Генерація зображення
Туторіал у диджитал-контенті
ІДЗ (практична частина)
Тест для ІДЗ (теоретична частина)
Екзамен (практична частина)
Екзамен (теоретична частина)
Тест підсумковий (дистанційний формат)
Питання підсумкового контролю