Новини

Вступ

Вступ

by Стовбур Любов Миколаївна -
Number of replies: 0

Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасна українська мова. Морфологія (дієслово, прислівник, службові частини мови)» є вивчення граматичної природи слів, їхніх граматичних категорій і систем формотворення та словозміни.

 Основними завданнями вивчення дисципліни «Сучасна українська мова.

 Морфологія (дієслово, прислівник, службові частини мови)» є:

 ·        дати студентам основні теоретичні відомості з морфології, передбачені навчальною програмою;

 ·        забезпечити засвоєння студентами граматичних норм сучасної української літературної мови;

 ·        розвивати уміння і навички зв’язного усного та писемного мовлення студентів.

 У   результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

 знати:

−      сучасні    теоретичні    основи    предметної    спеціалізації,             елементи

 теоретичного та експериментального дослідження в професійній діяльності;

−  систему самостійних і службових частин мови;

 −  основні граматичні норми сучасної української літературної мови;

−  транспозиційні явища в системі частин мови;

 −державний стандарт і навчальні програми з української мови та літератури.

 уміти:

 ·        визначати дієслівні та прислівникові форми і властиві їм морфологічні ознаки;

 ·        диференціювати службові слова і характеризувати їхню специфіку;

 ·        правильно кваліфікувати дієслівні утворення;

 ·        давати оцінку явищам граматичної транспозиції;

 ·        коректно визначати функції службових слів та інтер’єктивів у реченні;

 ·        виконувати повний морфологічний аналіз дієслівних, прислівникових форм і службових частин мови та вигуків.

 Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):

 −мовні (у т. ч. іншомовні) навички;

 −навички роботи з інформацією (уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел);

 −критичне осмислення основних світоглядних теорій і принципів у навчанні та професійній діяльності;

 −знання сучасних теоретичних основ предметної спеціалізації з української мови та літератури;

 −уміння застосовувати сучасні методики і освітні технології, у тому числі й інформаційні, для забезпечення якості навчально-виховного процесу в середніх загальноосвітніх закладах.