Анотація курсу
Requisitos de finalización
Навчальна (спортивно- педагогічна) практика здобувачів ступеня вищої освіти є освітнім компонентом освітньо-професійної програми "Спорт". Вона спрямована на набуття компетентностей, передбачених освітньою програмою, стандартом вищої освіти спеціальності 017 Фізична культура і спорт та вимогами Національної рамки кваліфікацій до здобувачів ступенів вищої освіти відповідного рівня, які повинні розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у певній сфері/галузі професійної діяльності, із закріпленням та застосуванням набутих теоретичних знань отриманих здобувачами вищої освіти за час навчання, набуття і вдосконалення практичних навичок і умінь за відповідою спеціальністю.
Закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих під час вивчення фахових дисциплін, формування практичних умінь і навичок організації, проведення та аналізу навчально-тренувального процесу спортсменів різних вікових груп; на набуття досвіду педагогічної, тренерської та організаційної діяльності у сфері спорту.
Завдання:
1. Ознайомитися зі структурою та особливостями діяльності спортивної організації (дитячо-юнацької спортивної школи, спортивного клубу, секції тощо).
2. Вивчити документацію, що регламентує навчально-тренувальний процес (плани підготовки, журнали відвідувань, протоколи змагань, медико-біологічні дані спортсменів).
3. Закріпити вміння планувати навчально-тренувальні заняття відповідно до вікових, кваліфікаційних і індивідуальних особливостей спортсменів.
4. Набути практичних навичок проведення занять із різними контингентами спортсменів, дотримуючись методики обраного виду спорту.
5. Розвинути педагогічні вміння щодо організації, мотивації, контролю та оцінювання діяльності спортсменів під час тренувань і змагань.
6. Удосконалити комунікативні та організаційні компетентності в роботі з колективом, адміністрацією спортивної установи, суддівською колегією.
7. Провести аналіз ефективності власної роботи та участі у тренувальному процесі, підготувати звіт про результати практики.
8. Сформувати професійно-ціннісне ставлення до тренерської діяльності, усвідомлення етичних норм і педагогічної відповідальності у спортивному середовищі.
Первинні посади, за якими здобувачі можуть проходити навчальну практику зазначені у Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників сфери фізичної культури і спорту (Випуск 85 «Спортивна діяльність») та відповідно до Національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК 003:2010», зазначені в розділі 2 «Професіонали» підрозділі 23 «Професіонали в галузі освіти та навчання» та в розділі 3 «Фахівці» у підкласі 3475 «Спортивні тренери, інструктори-методисти та професійні спортсмени».
Навчальна (спортивно-педагогічна) практика базується на знаннях, отриманих під час вивчення навчальних дисциплін циклів загальної і професійної підготовки чотирьох семестрів та дисциплін п’ятого семестру.
Набуті після закінчення практики знання, уміння і навички стануть у пригоді під час вивчення навчальних дисциплін циклу професійної підготовки спеціальності та ОП, блоку освітніх компонентів вільного вибору студента в межах спеціальності, також передбачається застосування набутих і вироблених умінь і навичок під час проходження виробничої практики у 7 семестрі 4 року навчання та підготовки до атестаційного екзамену.
Набуті після закінчення практики знання, уміння і навички стануть у пригоді під час вивчення навчальних дисциплін циклу професійної підготовки спеціальності та ОП, блоку освітніх компонентів вільного вибору студента в межах спеціальності, також передбачається застосування набутих і вироблених умінь і навичок під час проходження виробничої практики у 7 семестрі 4 року навчання та підготовки до атестаційного екзамену.
Закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих під час вивчення фахових дисциплін, формування практичних умінь і навичок організації, проведення та аналізу навчально-тренувального процесу спортсменів різних вікових груп; на набуття досвіду педагогічної, тренерської та організаційної діяльності у сфері спорту.
Завдання:
1. Ознайомитися зі структурою та особливостями діяльності спортивної організації (дитячо-юнацької спортивної школи, спортивного клубу, секції тощо).
2. Вивчити документацію, що регламентує навчально-тренувальний процес (плани підготовки, журнали відвідувань, протоколи змагань, медико-біологічні дані спортсменів).
3. Закріпити вміння планувати навчально-тренувальні заняття відповідно до вікових, кваліфікаційних і індивідуальних особливостей спортсменів.
4. Набути практичних навичок проведення занять із різними контингентами спортсменів, дотримуючись методики обраного виду спорту.
5. Розвинути педагогічні вміння щодо організації, мотивації, контролю та оцінювання діяльності спортсменів під час тренувань і змагань.
6. Удосконалити комунікативні та організаційні компетентності в роботі з колективом, адміністрацією спортивної установи, суддівською колегією.
7. Провести аналіз ефективності власної роботи та участі у тренувальному процесі, підготувати звіт про результати практики.
8. Сформувати професійно-ціннісне ставлення до тренерської діяльності, усвідомлення етичних норм і педагогічної відповідальності у спортивному середовищі.
Первинні посади, за якими здобувачі можуть проходити навчальну практику зазначені у Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників сфери фізичної культури і спорту (Випуск 85 «Спортивна діяльність») та відповідно до Національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК 003:2010», зазначені в розділі 2 «Професіонали» підрозділі 23 «Професіонали в галузі освіти та навчання» та в розділі 3 «Фахівці» у підкласі 3475 «Спортивні тренери, інструктори-методисти та професійні спортсмени».
Навчальна (спортивно-педагогічна) практика базується на знаннях, отриманих під час вивчення навчальних дисциплін циклів загальної і професійної підготовки чотирьох семестрів та дисциплін п’ятого семестру.
Набуті після закінчення практики знання, уміння і навички стануть у пригоді під час вивчення навчальних дисциплін циклу професійної підготовки спеціальності та ОП, блоку освітніх компонентів вільного вибору студента в межах спеціальності, також передбачається застосування набутих і вироблених умінь і навичок під час проходження виробничої практики у 7 семестрі 4 року навчання та підготовки до атестаційного екзамену.
Набуті після закінчення практики знання, уміння і навички стануть у пригоді під час вивчення навчальних дисциплін циклу професійної підготовки спеціальності та ОП, блоку освітніх компонентів вільного вибору студента в межах спеціальності, також передбачається застосування набутих і вироблених умінь і навичок під час проходження виробничої практики у 7 семестрі 4 року навчання та підготовки до атестаційного екзамену.
(Aún no se han publicado noticias.)