Форум новин

Метою викладання навчальної дисципліни «Медіація у публічному управлінні» є ознайомлення студентів з основними положеннями, знаннями та практиками медіаторні технології спрямованих на врегулювання конфліктів в публічному управлінні, формування системного уявлення про етапи, методологічні засади та проблеми медіаторних технологій врегулювання конфліктів, відпрацювання практичних навичок розв’язання конфліктів за допомогою медіації.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Медіація у публічному управлінні» є:
• ознайомлення з класичними зразками, методологією та результатами медіаторних технологій врегулювання конфліктів;
• формування у студентів системного уявлення щодо предметного поля та специфіки застосування порівняння в наукових дослідженнях;
• формування навичок та вмінь, необхідних для здійснення діяльності посередника, знань про структуру та особливості організації посередництва (медіації);
• формувати уміння організації окремих етапів та цілісного процесу посередництва (медіації) для розв'язання сторонами конфліктів
• відпрацювання навичок самостійного розв’язання завдань, які передбачають використання медіації.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати :
• основні поняття курсу;
• основні методологічні підходи проведення медіаторних технологій врегулювання конфліктів;
• специфіку застосування медіаторних технологій врегулювання конфліктів в публічнму управлінні;
• класифікації медіаторних технологій врегулювання конфліктів;
• етапи проведення медіаторних технологій врегулювання конфліктів ;
• чим відрізняється медіація від інших засобів вирішення конфліктів;
• методологічні проблеми медіаторних технологій врегулювання конфліктів;
• основні етапи, прийоми здійснення медіаторного процесу.

вміти:
• обирати тип медіаторних технологій врегулювання конфліктів відповідно до специфіки його об’єкта;
• визначати шляхи подолання методологічних проблем медіаторних технологій врегулювання конфліктів ;
• чітко визначати переваги та обмеження кожного із видів медіаторних технологій врегулювання конфліктів ;
• проводити декомпозицію об’єкта дослідження;
• оцінювати важливість альтернатив за допомогою методів профілактичної та супровідної інтервенці;
• розв’язувати завдання за допомогою методу картування конфлікту;

(Поки що не було опубліковано жодних оголошень.)