Словничок термінів рекламіста
Неймінг (від англ. naming, to name – називати, давати ім’я ) – це професійна діяльність, спрямована на ім’яутворення, тобто робота, пов’язана з підбором, придумуванням, пошуком найбільш підходящої назви для всього, що з точки зору замовника потребує власного оригінального імені. Вдало розроблене ім’я набуває наступних рис та характеристик: формує перше враження, поліпшує силу довгострокового сприйняття бренду, є предметом гордості, символізує якість товарів та послуг компанії, показує успішність бізнесу.
Креативність та багатогранність компанії дає змогу
придумувати гарні назви та розробляти логотипи і фірмовий стиль, проводити комплексне просування бренду.
Так, наприклад, придумавши назву Bliss (блаженство), слоган "Складова
комфорту", розробили: логотип, сайт, фірмові візитівки, компанія “BLISS” сьогодні займає достойне місце на ринку і значно розширила свої
торгові пропозиції. Завдяки більшій обізнанності про бренд, репутації
надійного партнера та грамотній ціновій політиці, BLISS розширила
напрямки діяльності та географію присутності.
@ | A | Ä | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | Ö | P | Q | R | S | T | U | Ü | V | W | X | Y | Z | Alle
P |
---|
POS-матеріалиPOS-матеріали - засоби для оформлення місць продажу, завдання яких підвищити продаж
якого-небудь конкретного товару (групи товарів) в даній торговій точці, і
які мають мотивувати споживача зробити покупку «тут і зараз». | |
А |
---|
М |
---|
Медіа-баєрМедіа-баєр - займається закупкою
рекламних площ у газетах або ефірного часу на радіо та телебаченні.
Основне завдання - добитися від засобів масової інформації мінімальних
розцінок на рекламу. | |
Р |
---|
Рекламне агентство | ||
С |
---|
СторітеллінгСторітеллінг (англ. Storytelling),
або розповідання історій, був винайдений і успішно випробуваний на
особистому досвіді Девідом Армстронгом, головою міжнародної компанії
Armstrong International. Розробляючи свій метод, Девід Армстронг
врахував відомий психологічний фактор: історії більш виразні,
захоплюючі, цікаві і легше асоціюються з особистим досвідом, ніж правила
або директиви. Вони краще запам’ятовуються, їм надають більше значення
та їх вплив на поведінку людей сильніше. Види сторітеллінгу:
– культурний Культурний сторітеллінг оповідає про цінності, моральність і віруваннях (наприклад, історії про християнство, іудаїзм, індуїзмі, буддизмі). – соціальний
Плітки відносяться до соціального сторітеллінгу. Люди діляться
новинами про все і про всіх, починаючи з колег по роботі і закінчуючи
знаменитостями. Ця форма сторітеллінга подобається людям, зрозуміла і
зручна та об’єднує людей в групи за інтересами. – міфи, легенди
Міфи – особливий вид історій, які розповідають про можливе у правдивих
подіях, але це важко підтвердити, оскільки ніхто не знає точно, звідки
міф пішов спочатку. Міфи, казки відображають культуру і нагадують нам,
чого слід уникати в житті, щоб бути щасливим. Два найпоширеніші міфи у
студентів: наприклад, якщо викладач задає додаткові питання, він
неодмінно "завалює". – незрозумілий
Всі обожнюють слухати історії про містичні істот, привидів, НЛО,
жахливих людей. – сімейний Сімейні легенди зберігають історію ваших родичів. Ці історії передаються з покоління до покоління і допомагають родині пам’ятати про своїх предків і знати причину, наприклад, чому ваша родина переїхала, або чому деякі члени сім’ї живуть окремо. Такі легенди можуть бути як хорошими, так і похмурими, але, тим не менш, завжди цікаво знати про те, ким були ваші далекі предки. – дружній
Такі історії об’єднують друзів, оскільки вони згадують про якийсь
досвіді, пережитий разом. – особистий Особисті історії говорять про ваш досвід і переживання. Це важливий вид сторітеллінга, тому що подібні історії допомагають вам зрозуміти себе, визначити, ким ви є насправді, і почати розвиватися. Особисті історії можуть підказати вам, в якому напрямку рухатися, зрозуміти, як треба діяти через призму минулих помилок або відкриттів.
Основні функції сторітеллінга у навчально-виховному процесі: Пропагандистська. | |