Опис (презентація) навчальної дисципліни

 

ОПИС КУРСУ

Освітня програма, рівень вищої освіти

Переклад (англійська  мова)

Статус дисципліни

Нормативна

Кредити ECTS

12

Навч. рік

2020-2021 1 семестр

Рік навчання - 1

Тижні

14

Кількість годин

360

Кількість змістових модулів[1]

22

Лекційні заняття– 0 год

Практичні заняття–168год

Самостійна робота –192 год.

Вид контролю

Іспит

 

Посилання на курс в Moodle

https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=12489

Консультації:

 

-   за домовленістю чи ел. поштою

-   дистанційно – Zoom, за попередньою домовленістю

 

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

1 Метою викладання навчальної дисципліни «Основна іноземна мова (англійська) є формування навичок читання тексту вголос з правильною вимовою, інтонацією і членуванням речень. Формування навичок монологічного і діалогічного непідготовленого мовлення на основі активно засвоєного лексичного, граматичного й фонетичного матеріалів. Засвоєння лексичних одиниць на матеріалі текстів підручника, розмовних тем, текстів позааудиторного  читання. Посилення самостійної пошукової, творчої роботи з найбільш вагомими словниками та довідною літературою. Ця мета досягається шляхом комплексного, гармонійного навчання усіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, мовлення, читання й письма. Основна мета включає в собі три складові частини: глибоке оволодіння всіма видами мовленнєвої діяльності, розширення загального культурного світогляду студентів і виховання студентів у дусі високих якостей людської моралі.

2 Основними завданнями навчальної дисципліни «Основна іноземна мова (англійська) в 1 та 2 семестрах є продовження роботи над автоматизацією навичок правильної вимови; розвиток і закріплення базових вмінь і навичок на основі нового лексичного матеріалу, враховуючи програму 1 курсу; розширення активного словника, що має розширити висловлювальні можливості студентів; вдосконалення вмінь студентів щодо ефективного читання  тексту з підручника; формування навичок ознайомлюючого, вивчаючого і пошукового читання; формування навичок письма з метою підвищення ефективності письмової комунікації; актуалізація знань практичної граматики у ході побудови монологічного та діалогічного мовлення; навчання складанню розгорнутих монологічних висловів, діалогів і бесід на базі активно засвоєного лексичного, граматичного і фонетичного матеріалу.

3 Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати:   артикуляційну базу англійської мови, систему голосних та приголосних німецької мови, наголос в слові і реченні, мелодику основних комунікативних одиниць на матеріалі простого речення; прийоми та методи роботи із вокабуляром, шляхи та засоби його поповнення; граматичний мінімум: основні граматичні часи дійсного способу, правила вживання / невживання артиклів, загальну характеристику іменника як частини мови, порядок слів у розповідних, питальних та окличних реченнях

вміти:

Усне монологічне і діалогічне мовлення:

-         розуміти мову викладача і диктора з магнітофонного запису на базі засвоєного лексичного і граматичного матеріалу;

-         переказувати прочитаний або прослуханий текст;

-         робити повідомлення англійською мовою в межах програмної тематики;

-         вміти вести бесіду за темою чи ситуацією, при цьому вміти володіти такими видами діалогічних реплік мовленнєвого етикету: запит інформації, подяка, співчуття, задоволення.

Аудіювання:

-         сприймати на слух і розуміти нормативну англійську мову в формі монологічного мовлення (повідомлення, розповідь), які містять до 3% незнайомих слів;

-         розуміти літературно-розмовне мовлення носіїв мови в ситуаціях повсякденного спілкування, що пов’язано з задоволенням найпростіших потреб (привітання, запит інформації, передача інформації).

Читання:

-         читати тексти з основною комунікативною метою: повне розуміння, розуміння основного змісту;

-         тексти для повного розуміння інформації – здебільшого тексти основних підручників, при роботі з ними необхідно: оволодіти повністю мовним матеріалом, переказувати текст з елементами мовних трансформацій;

-         при роботі з текстами для читання з метою розуміння основного змісту необхідно вміти виконувати такі комунікативні завдання як уміння виділити основну тему, думку, основні факти, оцінити значення інформації.

Письмо:

-         виконувати письмові види вправ, як засобу для засвоєння мовного матеріалу (граматичні, лексичні);

-         писати диктант до 700 друкованих знаків за 30 хв.;

-         перекладати письмово речення на іноземну мову, як контрольні вправи;

-         перекласти з рідної мови на англійську 15-20 речень, що побудовані на вивченому лексичному й граматичному матеріалі;

-         писати переказ прослуханого тексту (в дворазовому пред’явленні обсяг до 2500 знаків).

 

ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ РЕСУРСИ

 

·      Antonia Clare, JJ Wilson. Speak Out. Intermediate. Students book. Second Edition. Pearson. 2015. 175p.

·      Antonia  Clare, JJ Wilson.  Speak Out. Intermediate. Work book. Second  Edition.  Pearson. 2015. 97 p.

 



[1]1 змістовий модуль = 15 годин (0,5 кредита EСTS). Детальна формула розрахунку – в рекомендаціях.



Последнее изменение: Monday, 1 February 2021, 02:29