Силабус
Іноземна мова (англійська)
Викладач: доцент Широкова Ірина Іванівна
Кафедра: іноземних мов професійного спрямування, ІІ корпус, ауд. 101
E-mail: shyrokova_irina@ukr.net
Телефон: (061) 289-12-69
Інші засоби зв’язку: Moodle, Viber, Zoom
Освітня програма, рівень вищої освіти: |
Журналістика Бакалавр |
||||||
Статус дисципліни: |
Нормативна |
||||||
Кредити ECTS | 5 |
Навч. рік: |
2023-24 |
Рік навчання |
1 |
Тижні |
13 |
Кількість годин |
150 |
Кількість змістових модулів[1] |
8 |
Практичні заняття – 52 Самостійна робота – 98 |
|||
Вид контролю: |
екзамен |
|
|||||
Посилання на курс в Moodle |
https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=12001 |
||||||
Консультації: вівторок, четвер 14:30 - 15:50 (Zoom) |
ОПИС КУРСУ
Курс має на меті формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності, що сприятиме їхньому ефективному функціонуванню у культурному розмаїтті навчального та професійного середовища та передбачає оволодіння різними видами мовної діяльності (мовлення, читання, аудіювання, письмо). Під час курсу студенти мають можливість ознайомитися з особливостями іноземної лексики, граматичними та стилістичними структурами англійської мови.
Комунікативна іншомовна компетентність дозволить слухачам курсу впевнено почуватися у загальноєвропейському культурному просторі, вільно орієнтуватися у розмові повсякденної тематики.
Інтерактивний формат курсу, що спонукатиме до дебатів, дискусій, висловлювання власної точки зору, орієнтований на розвиток навичок ефективної усної й письмової комунікації..
Рольові ігри-симуляції на базі прочитаних текстів іноземною мовою сприятимуть розвитку адаптивності та емоційного інтелекту слухачів.
Виконання групових практичних завдань та підсумкових групових творчих проектів спонукає до розвитку навичок командної роботи, організаційних та лідерських якостей.
Використання новітніх програмних засобів під час виконання практичних завдань розвине як загальні, так і професійні цифрові компетенції слухачів.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
У разі успішного завершення курсу студент зможе:
1. Спілкуватися англійською мовою на повсякденні теми в усній і письмовій формі.
2. Висловлювати думки у формі діалогу та монологу.
3. Розуміти аудіоматеріали та тексти за тематикою програми.
4. Створювати творчі проекти та презентувати їх англійською мовою.
5. Впевнено користуватися сучасними програмними продуктами (Storyboard, Prezi, WordCloud, MindMeister) для створення презентацій.
ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ РЕСУРСИ
Базовий підручник, додаткові навчальні матеріали, індивідуальні дослідницькі завдання або творчі проекти та методичні рекомендації до їх виконання розміщені на платформі Moodle: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=12001
КОНТРОЛЬНІ ЗАХОДИ
Поточні контрольні заходи
Обов’язкові види роботи:
Лексичний тест (max 6 балів) – на початку практичних занять за окремою вивченою темою. Слова для вивчення визначаються під час проходження розділу підручника й розміщуються у вигляді документа на платформі Moodle.
Підготовлене монологічне мовлення (max 12 балів) – доповідь за темою практичного заняття.
Робота у групі (max 16 балів) над розв’язанням практичного завдання, поставленого викладачем, дискусія.
Письмове лексичне завдання (max 6 балів) – твір-опис або есе за темою розділу підручника. Усі письмові завдання подаються виключно через платформу Moodle.
Письмова контрольна робота (max 20 балів) – наприкінці кожного змістового модулю курсу у вигляді лексичних та граматичних завдань та тестування на платформі Moodle.
Підсумкові контрольні заходи:
Усна відповідь на екзамені (max 20 балів) передбачає розгорнуте висвітлення граматичного матеріалу та розмовної теми. Перелік питань див. на сторінці курсу у Moodle: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=12001
Індивідуальне дослідницьке завдання (ІДЗ) (max 20 балів) виконується у вигляді презентації Power-point з подальшим обговоренням у групі та передбачає завершену практичну роботу в межах навчальної програми курсу, яка виконується на основі знань, умінь і навичок, одержаних в процесі практичних занять та самостійної роботи. Теми завдання зазначені у розділі «Індивідуальне завдання» на платформі Moodle за посиланням: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=12001
Методичні рекомендації до виконання ІДЗ та критерії оцінювання див. на сторінці курсу у Moodle: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=12001
Контрольний захід |
Термін виконання |
% від загальної оцінки |
|
Поточний контроль (max 60%) |
|
|
|
Змістовий модуль 1
|
Лексичний тест |
Практичне заняття 4 |
2 |
Підготовлене монологічне мовлення |
Практичні заняття 2, 6 |
6 |
|
Групова робота на занятті |
Практичні заняття 1, 3 4, 5 |
9 |
|
Письмове лексико-граматичне завдання |
Практичне заняття 5 |
3 |
|
Письмова контрольна робота тестування на платформі Moodle |
Практичне заняття 6 |
10 |
|
Змістовий модуль 2 |
Лексичний тест |
Практичні заняття 8, 10 |
4 |
Підготовлене монологічне мовлення |
Практичні заняття 10, 12 |
6 |
|
Групова робота на занятті |
Практичні заняття 7, 9, 11 |
7 |
|
Письмове лексико-граматичне завдання |
Практичне заняття 11 |
3 |
|
Письмова контрольна робота, тестування на платформі Moodle |
Практичне заняття 13 |
10 |
|
Підсумковий контроль (max 40%) |
|
|
|
Екзамен |
|
20 |
|
Захист індивідуального завдання |
|
20 |
|
Разом |
|
100% |
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно)
|
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |
РОЗКЛАД КУРСУ ЗА ТЕМАМИ І КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ
Тиждень і вид заняття |
Тема заняття |
Контрольне завдання |
Кількість балів |
Змістовий модуль 1 |
|||
Тиждень 1, 2 Практичне заняття 1, 2 |
Modern Manners
|
Монологічне мовлення: Manners make a man Робота у групах: Manners in your country, Mobile phones in our life |
6 |
Тиждень 3, 4 Практичне заняття 3, 4 |
Judging by Appearances. Describing people |
Лексичний тест: Describing people Робота у групах: Can we judge by appearance? |
6 |
Тиждень 5, 6 Практичне заняття 5, 6 |
Success & Failure. If at first you don’t succeed, try, try again
|
Монологічне мовлення: Never give up Робота у групах: If at first you don’t succeed, try again Письмове завдання: My biggest success & failure |
9 |
Тиждень 6 Практичне заняття 6 |
Revision |
Письмова контрольна робота. Тестування на платформі Moodle |
10 |
|
Змістовий модуль 2 |
|
|
Тиждень 7, 8 Практичне заняття 7, 8 |
Education
|
Лексичний тест: Education Робота у групах: Is school easier these days? |
5 |
Тиждень 9, 10 Практичне заняття 9, 10 |
An ideal world. Houses you’ll never forget. |
Лексичний тест: Houses Монологічне мовлення: My Dream House (Flat) Робота у групах: An ideal world |
7 |
Тиждень 11, 12 Практичне заняття 11, 12 |
Friendship |
Монологічне мовлення: Do you need to edit your friends? Письмове завдання: How to be a good friend Робота у групах: What is friendship for you?
|
8 |
Тиждень 13 Практичне заняття 13 |
Revision |
Письмова контрольна робота. Тестування на платформі Moodle
|
10 |
|
|
|
60 |
ОСНОВНІ ДЖЕРЕЛА
Книги
1. Oxenden С. New English File. Intermediate / Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig. Oxford : Oxford University Press. 2005.
2. Gough C. English Vocabulary Organizer. London : LTP Language. 2001.
Інформаційні ресурси:
1. Academia. URL: http://www.academia.edu.
2. Academic English resources. URL: http://www.etoronto.ca/writing.
3. Learn English. British Council. 2020. URL: http://learnenglish.britishcouncil.org.
4. Murphy R. English grammar in use. URL: http: // www.booksgid.com/scientific/1526-raymond-murphy-english-grammar-in-use.html
5. Oxford Concise Dictionary. Ninth Edition. Oxford : OUP, 2001(CD).
Програмні продукти:
Storyboard: https://www.storyboardthat.com/
WordCloud: https://www.wordclouds.com/
MindMeister: https://www.mindmeister.com
Prezi: https://prezi.com/
РЕГУЛЯЦІЇ І ПОЛІТИКИ КУРСУ
Відвідування занять. Регуляція пропусків.
Інтерактивний характер курсу передбачає обов’язкове відвідування практичних занять. Студенти, які за певних обставин не можуть відвідувати практичні заняття регулярно, мусять впродовж тижня узгодити із викладачем графік індивідуального відпрацювання пропущених занять. Окремі пропущенні завдання мають бути відпрацьовані на найближчій консультації впродовж тижня після пропуску. Відпрацювання занять здійснюється усно у формі співбесіди за питаннями, визначеними планом заняття. В окремих випадках дозволяється письмове відпрацювання шляхом виконання індивідуального письмового завдання.
Студенти, які станом на початок екзаменаційної сесії мають понад 70% невідпрацьованих пропущених занять, до відпрацювання не допускаються.
Політика академічної доброчесності
Кожний студент зобов’язаний дотримуватися принципів академічної доброчесності. Письмові завдання з використанням часткових або повнотекстових запозичень з інших робіт без зазначення авторства – це плагіат. Використання будь-якої інформації (текст, фото, ілюстрації тощо) мають бути правильно процитовані з посиланням на автора! Якщо ви не впевнені, що таке плагіат, фабрикація, фальсифікація, порадьтеся з викладачем. До студентів, у роботах яких буде виявлено списування, плагіат чи інші прояви недоброчесної поведінки можуть бути застосовані різні дисциплінарні заходи (див. посилання на Кодекс академічної доброчесності ЗНУ в додатку до силабусу).
Висока академічна культура та європейські стандарти якості освіти, яких дотримуються у ЗНУ, вимагають від дослідників відповідального ставлення до вибору джерел. Посилання на такі ресурси, як Wikipedia, бази даних рефератів та письмових робіт (Studopedia.org та подібні) є неприпустимим. Рекомендовані бази даних для пошуку джерел:
Електронні ресурси Національної бібліотеки ім. Вернадського: http://www.nbuv.gov.ua
Цифрова повнотекстова база даних англомовної наукової періодики JSTOR: https://www.jstor.org/
Використання комп’ютерів/телефонів на занятті
Використання мобільних телефонів, планшетів та інших гаджетів під час практичних занять дозволяється виключно у навчальних цілях (для уточнення певних даних, перевірки правопису, отримання довідкової інформації тощо). Будь ласка, не забувайте активувати режим «без звуку» до початку заняття.
Під час виконання заходів контролю (термінологічних диктантів, контрольних робіт, іспитів) використання гаджетів заборонено. У разі порушення цієї заборони роботу буде анульовано без права перескладання.
Комунікація
Базовою платформою для комунікації викладача зі студентами є Moodle.
Важливі повідомлення загального характеру – зокрема, оголошення про терміни подання контрольних робіт, коди доступу до сесій у Zoom, Cisco Webex та ін. – регулярно розміщуються викладачем на форумі курсу. Для персональних запитів використовується сервіс приватних повідомлень. Відповіді на запити студентів подаються викладачем впродовж трьох робочих днів. Для оперативного отримання повідомлень про оцінки та нову інформацію, розміщену на сторінці курсу у Moodle, будь ласка, переконайтеся, що адреса електронної пошти, зазначена у вашому профайлі на Moodle, є актуальною, та регулярно перевіряйте папку «Спам».
Якщо за технічних причин доступ до Moodle є неможливим, або ваше питання потребує термінового розгляду, направте електронного листа з позначкою «Важливо» на адресу: shyrokova_irina@ukr.net. У листі обов’язково вкажіть ваше прізвище та ім’я, курс та шифр академічної групи.
ДОДАТОК ДО СИЛАБУСУ ЗНУ – 2021-2022
ГРАФІК НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ 2020-2021 н. р. (гіперпосилання на сторінку сайта)
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ. Студенти і викладачі Запорізького національного університету несуть персональну відповідальність за дотримання принципів академічної доброчесності, затверджених Кодексом академічної доброчесності ЗНУ: https://tinyurl.com/ya6yk4ad. Декларація академічної доброчесності здобувача вищої освіти (додається в обов’язковому порядку до письмових кваліфікаційних робіт, виконаних здобувачем, та засвідчується особистим підписом): https://tinyurl.com/y6wzzlu3.
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Перевірка набутих студентами знань, навичок та вмінь (атестації, заліки, іспити та інші форми контролю) є невід’ємною складовою системи забезпечення якості освіти і проводиться відповідно до Положення про організацію та методику проведення поточного та підсумкового семестрового контролю навчання студентів ЗНУ: https://tinyurl.com/y9tve4lk.
ПОВТОРНЕ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН, ВІДРАХУВАННЯ. Наявність академічної заборгованості до 6 навчальних дисциплін (в тому числі проходження практики чи виконання курсової роботи) за результатами однієї екзаменаційної сесії є підставою для надання студенту права на повторне вивчення зазначених навчальних дисциплін. Порядок повторного вивчення визначається Положенням про порядок повторного вивчення навчальних дисциплін та повторного навчання у ЗНУ: https://tinyurl.com/y9pkmmp5. Підстави та процедури відрахування студентів, у тому числі за невиконання навчального плану, регламентуються Положенням про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів у ЗНУ: https://tinyurl.com/ycds57la.
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА. Порядок зарахування результатів навчання, підтверджених сертифікатами, свідоцтвами, іншими документами, здобутими поза основним місцем навчання, регулюється Положенням про порядок визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті: https://tinyurl.com/y8gbt4xs.
ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ. Порядок і процедури врегулювання конфліктів, пов’язаних із корупційними діями, зіткненням інтересів, різними формами дискримінації, сексуальними домаганнями, міжособистісними стосунками та іншими ситуаціями, що можуть виникнути під час навчання, регламентуються Положенням про порядок і процедури вирішення конфліктних ситуацій у ЗНУ: https://tinyurl.com/ycyfws9v. Конфліктні ситуації, що виникають у сфері стипендіального забезпечення здобувачів вищої освіти, вирішуються стипендіальними комісіями факультетів, коледжів та університету в межах їх повноважень, відповідно до: Положення про порядок призначення і виплати академічних стипендій у ЗНУ: https://tinyurl.com/yd6bq6p9; Положення про призначення та виплату соціальних стипендій у ЗНУ: https://tinyurl.com/y9r5dpwh.
ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ. Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції (Воронков В. В., 1 корп., 29 каб., тел. +38 (061) 289-14-18).
ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА. Телефон довіри практичного психолога (061)228-15-84 (щоденно з 9 до 21).
РІВНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ. Центральні входи усіх навчальних корпусів ЗНУ обладнані пандусами для забезпечення доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Допомога для здійснення входу у разі потреби надається черговими охоронцями навчальних корпусів. Якщо вам потрібна спеціалізована допомога, будь-ласка, зателефонуйте (061) 228-75-11 (начальник охорони). Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у ЗНУ: https://tinyurl.com/ydhcsagx.
РЕСУРСИ ДЛЯ НАВЧАННЯ. Наукова бібліотека: http://library.znu.edu.ua. Графік роботи абонементів: понеділок – п`ятниця з 08.00 до 17.00; субота з 09.00 до 15.00.
ЕЛЕКТРОННЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ (MOODLE): HTTPS://MOODLE.ZNU.EDU.UA
Якщо забули пароль/логін, направте листа з темою «Забув пароль/логін» за адресами:
· для студентів ЗНУ - moodle.znu@gmail.com, Савченко Тетяна Володимирівна
· для студентів Інженерного інституту ЗНУ - alexvask54@gmail.com, Василенко Олексій Володимирович
У листі вкажіть: прізвище, ім'я, по-батькові українською мовою; шифр групи; електронну адресу.
Якщо ви вказували електронну адресу в профілі системи Moodle ЗНУ, то використовуйте посилання для відновлення паролю https://moodle.znu.edu.ua/mod/page/view.php?id=133015.
Центр інтенсивного вивчення іноземних мов: http://sites.znu.edu.ua/child-advance/
Центр німецької мови, партнер Гете-інституту: https://www.znu.edu.ua/ukr/edu/ocznu/nim
Школа Конфуція (вивчення китайської мови): http://sites.znu.edu.ua/confucius.