Система накопичення балів

Види контролю і система накопичення балів

         При викладанні цього курсу використовується поточний і підсумковий контроль знань. Контроль навчальної діяльності з дисципліни здійснюється за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента становить 60:40.

 Поточний контроль:

    Оцінювання практичних занять. У якості поточного контролю передбачається підготовка презентації та доповідь за нею по одній з 3-х тем практичних занять в кожному розділі. Максимальна оцінка – 40 балів по (20 балів в кожному розділі).

    Презентація повинна містити не менше 10 інформативних слайдів.

Робота оцінюються згідно наступних критеріїв за такою шкалою:

1)      повнота розкриття теми – максимум 10 балів;

2)      систематичність та логічність викладання матеріалу – 2 бали;

3)      якість оформлення роботи – 2 бали;

4)      ілюстративність – 2 бали;

5)      обсяг проробленої літератури – 2 бали;

6)      захист виконаного індивідуального завдання – 2 бали.

Повнота розкриття теми оцінюється за такою шкалою:

- 9 -10 балів: робота виконана згідно всіх вимог;

- 7 -8  балів: наявні незначні недоліки розкриття окремих пунктів роботи;

- 5 -6 балів: деякі  питання розкрито неповністю;

- 3-4 бали: відсутність розкриття ключових пунктів завдання, лише загальні відомості.

- 1-2 бали – наданий матеріал лише фрагментарно стосується теми завдання.

2-бальна шкала оцінювання виконання завдання за 2-6 пунктами передбачає:  2 бали – повна відповідність вимогам; 1 бал – наявність несуттєвих недоліків; 0 балів – суттєві недоліки або відсутність матеріалу для оцінювання.

 

Тестування за розділом. Включає відповідь на 10 тестів. Правильна відповідь на тест оцінюється в 0,5 бали.

Максимальна оцінка 10 балів (по 5 балів в кожному розділі).

 

Оцінювання опрацьованих тем самостійної роботи.

У якості поточного контролю опрацювання тем самостійної роботи передбачається підготовка  реферату обсягом не менше 5 інформативних сторінок по одній з тем самостійної роботи 1 змістового модулю. Загальна оцінка – 5 балів. Список використаної літератури повинен містити не менше 10 посилань на публікації, що видані після 2000 року.

 

Робота оцінюються згідно наступних критеріїв за такою шкалою:

1)      повнота розкриття теми – максимум 4 бали;

3)      якість оформлення роботи – 1 бал.

Повнота розкриття теми оцінюється за такою шкалою:

-  4 бали: робота виконана згідно всіх вимог;

- 3 бали: деякі  питання розкрито неповністю;

- 2 бали: відсутність розкриття ключових пунктів завдання, лише загальні відомості.

- 1 бал – наданий матеріал лише фрагментарно стосується теми завдання.

Максимальна оцінка 10 балів (по 5 балів в кожному розділі).

 

         До підсумкового контролю допускаються студенти, які набрали 35 балів з 60 можливих.

 

Підсумковий контроль (40 балів)

Підсумковий контроль (залік) складається з індивідуального практичного завдання (20 балів) та контрольного тестування (20 балів).

Індивідуальне практичне завдання.

Результати виконання індивідуального завдання також заносяться до системи рейтингу (максимально 20 балів) та оцінюються згідно наступних критеріїв за такою шкалою:

1)      повнота розкриття теми – максимум 10 балів;

2)      систематичність та логічність викладання матеріалу – 2 бали;

3)      якість оформлення роботи – 2 бали;

4)      ілюстративність – 2 бали;

5)      обсяг проробленої літератури – 2 бали;

6)      захист виконаного індивідуального завдання – 2 бали.

Повнота розкриття теми оцінюється за такою шкалою:

- 9 -10 балів: робота виконана згідно всіх вимог;

- 7 -8  балів: наявні незначні недоліки розкриття окремих пунктів роботи;

- 5 -6 балів: деякі  питання розкрито неповністю;

- 3-4 бали: відсутність розкриття ключових пунктів завдання, лише загальні відомості.

- 1-2 бали – наданий матеріал лише фрагментарно стосується теми завдання.

2-бальна шкала оцінювання виконання індивідуального завдання за 2-6 пунктами передбачає:  2 бали – повна відповідність вимогам; 1 бал – наявність несуттєвих недоліків; 0 балів – суттєві недоліки або відсутність матеріалу для оцінювання.

 Підсумкове тестування проводиться у вигляді тестування на заліковому тижні в системі Moodle.  Воно складається з 20 тестів. Кожен тест оцінюється в 1 бал. Максимальна оцінка – 20 балів.


Ostatnia modyfikacja: Friday, 4 September 2020, 10:46