ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ.

 

1. Визначення понять – «інформаційні технології», «інформаційна компетентність», «інформатична компетентність».

2. Класифікація мультимедійних презентацій.

3. Алгоритм розробки мультимедійних презентацій у галузі «фізична культура і спорт». (Зміст та призначення).

4. Алгоритм розробки електронних посібників у галузі «фізична культура і спорт».

5. Електронні засоби навчального призначення: класифікація.

6. Програмно-педагогічні засоби. Сутність та застосування у галузі «фізична культура і спорт».

7. Особливості розробки дистанційних курсів у галузі «фізична культура і спорт». Специфіка реалізації.

8. Спеціалізоване компьютерне програмне забезпечення галузі «фізична культура і спорт».

9. Програмно-педагогічні засоби. Особливості розробки і застосування у «фізичній культурі та спорті».

10. Електронні засоби навчального призначення. Сутність і аспекти застосування у «фізичної культурі і спорті».

11.Автоматизовані системи самоконтролю і контролю за рівнем знань. Функції  і особливості реалізації у «фізичній культурі і спорті».

12. Пошукові системи і інформаційні ресурси галузі «фізична культура і спорт».

13. Позитивні і негативні чинники використання електронних засобів навчання.

14. Професійно значущі навички застосування ІТ у галузі фізична культура і спорт.


Última modificación: martes, 6 de octubre de 2020, 15:34