Індивідуальне завдання
І. Переписування казки (за вибором студентів) або іншого твору, наприклад, драми «Гамлет» В. Шекспіра у стилі різних авторів (“____” in different authors’ style). Для прикладу див. https://valentinagurarie.wordpress.com/2013/09/25/little-red-riding-hood-style-matters/ .
Методичні Рекомендації
1. Оберіть текст, визначте 3х-4 х авторів, чий стиль будете імітувати.
2. Вивчіть особливості стилю кожного з обраних авторів, стисло опишіть їх, використовуйте за можливості аудіо чи відео записи творів письменників.
3. Перепишіть фрагмент вихідного тексту, дотримуючись особливостей ідіостилю кожного з обраних митців.
Вимоги до роботи (подається у друкованому вигляді або у вигляді PPT презентації):
1. Титульний аркуш/ слайд із темою (вказати, який саме текст переписано) та прізвищем студентів.
2. Основна частина – опис ідіостилю авторів, а також фрагменти вихідного тексту, переписаних у їхньому стилі.
3. Необхідні додаткові матеріали + використані джерела.
| Критерій | Максимальна оцінка | Пояснення |
|---|---|---|
| Вибір тексту та авторів | 2 | Обрано відповідний текст та 3-4 авторів для стилістичної імітації. |
| Аналіз ідіостилю авторів | 5 | Стисле і точне описання стилю, враховані мовні та стилістичні особливості. |
| Виконання переписування | 8 | Фрагменти тексту відтворюють характерні риси стилю авторів, збережено смислову цілісність, проявлено креативність. |
| Структура та оформлення роботи | 2 | Логічна структура, титульний аркуш/слайд, чітке поділення на опис стилю та переписані фрагменти. |
| Використані джерела | 1 | Вказано всі використані джерела. |
| Загальна презентація та зрозумілість | 2 | Робота зрозуміла та естетично оформлена. |
ІІ. Створення відеолекції у стилі «TED talks» за одним-двома із прочитаних художніх текстів або за теоретичним питанням. Мета – зацікавити слухачів у прочитанні текстів або у вивченні теми.
Методичні Рекомендації:
1. Оберіть матеріал для відеолекції.
2. Ознайомтеся із принципами побудови промови (див. видання “TED Talks Storytelling” (на сторінці курсу).
3. Перегляньте 3-4 промови TED Talks на основі художніх текстів.
4. Напишіть текст власної промови, на полях (або у назвах рубрик) визначте, які саме прийоми побудови промови використовуєте (див. видання “TED Talks Storytelling”).
5. Запишіть відеопрезентацію своєї промови (мінімально 5 хвилин) з опорою на текст чи на теоретичні джерела.
Вимоги до роботи (подається у друкованому вигляді або у вигляді PPT ):
1. Титульний аркуш/ слайд із темою та прізвищем студентів.
- Основна частина – відеопрезентація.
- Текст промови + використані джерела.
| Критерій | Максимальна оцінка | Пояснення |
|---|---|---|
| Вибір матеріалу та тема | 2 | Матеріал обраний відповідно до завдання, тема чітко сформульована. |
| Структура промови | 5 | Використано принципи TED Talks: вступ, сюжетна лінія, ключові меседжі, висновок. |
| Використання прийомів ораторського мистецтва | 4 | Риторичні прийоми, увага до інтонації, пауз, жестів; залучення аудиторії. |
| Зміст та аргументація | 5 | Точність інформації, глибина аналізу тексту або теоретичної проблеми; наявність прикладів. |
| Якість відео та презентації | 2 | Чіткість відео/аудіо, мінімальна тривалість 5 хв., грамотне використання слайдів. |
| Використані джерела | 1 | Вказано всі джерела. |
| Загальна ефективність | 1 | Здатність зацікавити аудиторію, професійне та естетичне оформлення. |
ІІІ. Створення різномедійних презентацій прочитаних текстів, цікавих сучасному читачеві.
Методичні Рекомендації:
1. Оберіть текст для роботи та визначте 2-3 новітні жанри для презентації (комікс, меми, твіттер література, сценарій квесту та інш.). Ознайомтеся із особливостями створення новітніх жанрів (див. джерела на сторінці курсу).
2. Представте свої версії тексту – короткий опис особливостей конкретного жанру+версія.
Вимоги до роботи (подається у друкованому вигляді або у вигляді PPT презентації):
1. Титульний аркуш/ слайд із темою та прізвищем студентів.
2. Основна частина – короткий опис особливостей кожного з обраних жанрів та репрезентація обраного твору у новітній версії.
4. Використані джерела.
| Критерій | Максимальна оцінка | Пояснення |
|---|---|---|
| Вибір тексту та жанрів | 2 | Обраний текст та 2-3 новітні жанри; жанри відповідають завданню. |
| Аналіз жанрових особливостей | 5 | Короткий та точний опис особливостей кожного жанру, пояснення вибору стилю. |
| Виконання презентації тексту | 8 | Текст відтворено у новітніх жанрах; дотримано жанрових принципів, проявлено креативність. |
| Структура та оформлення роботи | 2 | Титульний аркуш/слайд, логічне поділення на опис жанру та репрезентацію тексту. |
| Використані джерела | 1 | Вказано всі джерела. |
| Загальна презентація та зрозумілість | 2 | Робота чітка, естетично оформлена, легко сприймається. |