Тема 3 . Епатаж в сучасній рекламі.
Категорія епатажу в сучасній соціальній рекламі. Сексуальні мотиви в рекламі виходячі з теорій Фройда: сексизм, мазохізм і садизм в рекламі. Введення в рекламу оголеного тіла. Введення врекламу слов-маркерів і слов-натяків, що мають сексуальний підтекст. Введення сексуального жесту. Введення татуйованого чи розмальованого тіла врекламне повідомлення. Наукові дослідження сприйняття рекламного блоку з рекламою еротичного характеру. Соціокультурний феномен епатажу. Епатаж в поведінці та творчості. Національні особливості соціальної реклами. Методи та методики, що використовуються при створенні соціальної реклами. Вплив на психіку споживачів української соціальної реклами. «Вигоди» соціальної реклами. Соціальна реклама в Україні. Ефективність шокуючої соціальної реклами. Участь зірок в соціальній рекламі.