Система накопичення балів
Тиждень і вид заняття |
Тема змістового модулю |
Контрольний захід |
Кількість балів |
||
Змістовий модуль 1 |
|||||
Заняття 1 Лекція 1 |
Глобальні процеси та виклики безпеці в сучасному світі |
Робота на лекції |
2 |
||
Заняття 2 Семінар 1 |
Сутнісні характеристики міжнародних політичних конфліктів |
Обговорення |
|
||
Заняття 3 Лекція 2 |
Концепції національної безпеки у сучасному світі. |
Робота на лекції, тестування |
3 |
||
Заняття 4 Семінар 2 |
Типи й форми сучасних міжнародних конфліктів |
Аналітичне завдання, порівняльний аналіз |
5 |
||
Змістовий модуль 2 |
|||||
Заняття 5 Лекція 3 |
Особливості сучасних міжнародних конфліктів |
Робота на лекції, обговорення |
2 |
||
Заняття 6 Семінар 3 |
Війна-як крайня форма розв’язання міжнародних протирічь. Особливості сучасних воєн. |
Аналітично-пошукове завдання |
5 |
||
Заняття 7 Лекція 4 |
Основні воєнні конфлікти ХХІ ст. |
Робота на лекції, тестування |
3 |
||
Заняття 8 Контрольна робота |
Контрольна робота |
Контрольна робота |
10 |
||
Змістовий модуль 3 |
|||||
Заняття 9 Лекція 5 |
Етнонаціональні конфлікти. |
Робота на лекції |
|
||
Заняття 10 Семінар 4 |
Транснаціональні конфлікти та міжнародний тероризм. |
Аналітичне завдання |
5 |
||
Заняття 11 Лекція 6 |
Етнополітична інтеграція та дезінтеграція у сучасному світі. |
Робота на лекції |
2 |
||
Заняття 12 Лекція 7 |
Інформаційні війни як джерело загроз національній безпеці держави. Інформаційна безпека держави |
Робота на лекції, тестування |
3 |
||
Змістовий модуль 4 |
|
||||
Заняття 13 Лекція 8 |
Національна та міжнародна безпека і міжнародні конфлікти на сучасному етапі |
Робота на лекції |
2 |
||
Заняття 14 Семінар 5 |
Управління конфліктами. ООН і врегулювання міжнародних конфліктів. |
Аналітичне завдання |
5 |
||
Заняття 15 Лекція 9 |
Нові виклики глобальної безпеки. Сепаратистські конфлікти у ХХІ ст. |
Робота на лекції, тестування |
3 |
||
Заняття 16 Контрольна робота |
Контрольна робота |
Контрольна робота |
10 |
||
|
|
|
60 |
||
Підсумковий контроль |
|
|
40 |
||
|
|
|
100 |