Література
Основна:
1. Прокопенко О. В., Троян М. Ю. Поведінка споживачів: навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2008. 176 с.
2. Оболенцева Л. В. Кон’юнктурні дослідження галузевого ринку : підручник / Л. В. Оболенцева; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. –
3. Харків : ХНАМГ, 2010. 249 с. URL: http://eprints.kname.edu.ua/17602/1/2010_печ._КДГР_ПІДРУЧНИ
4. К.pdf
5. Окландер М. А. Поведінка споживача : навч. посіб. / М. А. Окландер, І. О. Жарська. Київ : Центр учбової літератури, 2014. 208 с.
Додаткова:
1. Основи споживчих знань : навчальний посібник для вищих навчальних закладів / С. А. Вегера, А. С. Єрохіна, К. О. Максименко, Н. В. Притульська, Р. Ю. Ханик-Посполітак; за заг. ред. К. О. Максименко, О. В. Овчарук – Київ : К.І.С., 2008. – 192 с.
2. Соціометрія як метод дослідження міжособистісних стосунків: Методичні рекомендації для студентів педагогічних вузів / Укладачі: Чудаєва Н.В., Шулдик Г.О.. Умань : ПП Жовтий, 2013. – 38 с.
3. Сєрова І. А. Дослідження і прогнозування економічної кон’юнктури : конспект лекцій / І. А. Сєрова, Т. С. Мирна. Харків : Вид. ХНЕУ, 2008. 92 с.
4. Котлер Ф. та ін.. Основи маркетингу / пер. з англ. Київ :: Издат. будинок Вільямс, 1998. – С. 296. URL : http://tourlib.net/books_others/kotler.htm
5. Михалева Е. П. Маркетинг : конспект лекций. Москва : 2010. 224 с. URL: http://www.alleng.ru/d/mark/mark043.htm
6. Технологія проведення ринкових досліджень : конспект лекцій / укладач М. Ю. Карпіщенко. Суми : Сумський державний університет, 2012. 91 с.
7. Теоретико-методичні аспекти визначення сутності поняття ринку. URL :
http://www.rusnauka.com/33_DWS_2013/Economics/14_149412.doc.htm