Система накопичення балів

Види контролю і система накопичення балів

Накопичення балів студентами відбувається у період вивчення дисципліни на підставі проведення викладачем двох основних видів контролю: поточного (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу в обсязі певної теми чи окремого розділу) та підсумкового (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу по завершенню курсу).

Максимальна кількість балів за результатами поточного контролю складає 60 балів, з яких: - 30 - за теоретичні знання (доповіді на практичних заняттях, проходження тестування); - 30 - за практичні вміння (розв’язання практичних ситуацій, виконання практико-орієнтованих завдань).

Поточне тестування та самостійна робота

Залік

Сума

 

40

100

Розділ 1

Розділ 2

 

 

30

30

 

 

Допуск до підсумкового контролю складає 35 балів

 

з/п

 

Вид контрольного заходу

Кількість контрольних заходів

Кількість балів за 1захід

Усього балів

Поточний контроль

1

Робота на практичних заняттях

3

5

15

2

Групова робота (тренінгові заняття)

2

5

10

3

Виконання самостійних завдань (аналіз ситуації, творчі завдання, презентації)

3

5

15

4

Написання контрольної роботи за результатами вивчення Розділів 1,2

2

0-10

20

Підсумковий контроль - залік

 

5

Індивідуальне навчально-практичне завдання

 

1

20

20

Контрольне тестування за вивченим матеріалом курсу

20

20

Усього:

11

 

100

 

Критерії оцінювання роботи на практичних  заняттях:

Оцінка «відмінно»:

-        знання і розуміння всього програмного матеріалу в повному обсязі;

-        послідовне, логічне, обґрунтоване, безпомилкове викладання матеріалу;

-        самостійне, впевнене і правильне застосування знань при вирішенні практичних задач;

-       вміле й вірне формулювання висновків та узагальнень.

Оцінка  «добре»:

-        знання і розуміння всього програмного матеріалу в цілому;

-        послідовне, логічне, обґрунтоване викладення матеріалу;

-        правильне і без особливих труднощів застосування знань при вирішенні практичних завдань;

-        допущення окремих несуттєвих помилок під час відповіді.

Оцінка  «задовільно»:

-        механічне, фрагментарне засвоєння матеріалу;

-        спрощення викладання матеріалу та відсутність ґрунтовних навичок пояснення базових положень;

-        нечітке та непослідовне застосування знань під час вирішення практичних завдань;

-        допущення окремих суттєвих помилок під час відповіді,

Оцінка «незадовільно»:

-        поверхове знання і розуміння основного матеріалу;

-        непослідовне викладання матеріалу з допущенням багатьох істотних помилок;

-        невміння робити висновки та узагальнення;

-        невміння застосувати знання під час вирішення практичних завдань та відсутність навичок тлумачення  базових психологічних понять і категорій.

Критерії оцінювання індивідуального навчально-дослідницького завдання.

1.      Дослідження особистості (групи) за допомогою арт-терапевтичних методик і технік:

-        постановка цілей та завдань роботи – 3 бали; 

-        підбір необхідної арт-терапевтичної методики з урахуванням мети та завдань роботи – 3 бали;

-        проведення методики – 5 балів;

-        аналіз отриманих результатів – 6 балів;

-        визначення труднощів, які виникали при виконанні завдання – 3 бали.

2.      Розробка арт-терапевтичної програми роботи з певною категорією клієнтів:

-          вибір проблематики та групи клієнтів, на роботу з якими спрямована програма – 3 бали;

-          постановка цілей та завдань роботи – 3 бали; 

-          підбір необхідних арт-терапевтичних методик з урахуванням мети та завдань роботи – 3 бали;

-          розробка орієнтовного плану роботи з клієнтом чи групою – 5 балів;

-          аналіз отриманих результатів та прогнозування ефективності її використання у роботі з клієнтом чи групою – 3 бали;

-          визначення труднощів, які виникали при створенні програми – 3 бали.


Ostatnia modyfikacja: Monday, 18 January 2021, 22:29