Структура за темами

  • Загальне

    Психологічний супровід трансформаційних процесів в  Україні безпосередньо стосується і психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Стратегічна мета навчання і виховання — це повноцінна  інтеграція в суспільство дітей з психофізичними порушеннями, їхня спроможність нарівні з однолітками з нормотиповим розвитком брати участь у спільному навчально-виховному процесі та суспільному житті. Отже, одним із важливим напрямом діяльності практичного психолога  є психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.

    Основною метою курсу є сприяти активному запровадженню новітніх теоретичних та експериментальних знань з психологічного супроводу людей з особливими потребами у практичну навчально-наукову діяльність студентів; формування у студентів системи знань щодо саморозвитку для самоздійснення особистості, забезпечити на цій основі формування у студентів готовності до майбутньої професійної діяльності.

    Викладач курсу

    Залановська Леся Ігорівна доцент кафедри психології, к.психол.наук.

    е.mail. lesia_zalanovskaia@ukr.net


  • Змістовий модуль 1. Спеціальна освіта в Україні та модернізація освітньої галузі.

    • Змістовий модуль 2. Психофізичні порушення: класифікація, ознаки, особливості

      • Змістовий модуль 3. Діагностика дітей та підлітків з психофізичними порушеннями

        • Змістовий модуль 4.Методологія проведення корекційно-розвивальної роботи з дітьми з психофізичними порушеннями