Схема розділу
-
Психологічний супровід трансформаційних процесів в Україні безпосередньо стосується і психологічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами. Стратегічна мета навчання й виховання — це повноцінна інтеграція в суспільство дітей із психофізичними порушеннями, їхня спроможність нарівні з однолітками з нормотиповим розвитком брати участь в освітньому процесі та суспільному житті. Отже, одним із важливим напрямом діяльності практичного психолога є психолого-педагогічний супровід дітей із особливими освітніми потребами.
Метою вивчення курсу є формування у здобувачів системних знань, практичних умінь і професійних компетентностей щодо здійснення психологічного супроводу дітей та підлітків з психофізичними порушеннями в умовах інклюзивної освіти.
Викладач курсу
Околович Олена Сергіївна, викладач кафедри психології, доктор філософії
е.mail. olenadnz144@gmail.com
-
-
Психофізичний розвиток дітей із психофізичними порушеннями, зокрема: зору, слуху, опорно-рухового апарату, мовлення, інтелектуальними порушеннями, затримкою психічного розвитку (ЗПР), розладами аутистичного спектру (РАС), розладами дефіциту уваги і гіперактивністю (РДУГ). Психологічні механізми адаптаціїї дітей із психофізичними порушеннями.
-
Під час вивчення Теми 3 розглянемо: роль психолога в інклюзивному процесі та його участь у командній взаємодіїї, методи психологічної діагностики, психологічний супровід у дошкільному та шкільному віці, індивідуальні програми розвитку.