Система накопичення балів
Види контролю і система накопичення балів
Накопичення балів студентами відбувається у період вивчення дисципліни на підставі проведення викладачем двох основних видів контролю: поточного (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу в обсязі певної теми чи окремого розділу) та підсумкового (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу по завершенню курсу).
Максимальна кількість балів за результатами поточного контролю складає 60 балів, з яких: - 30 - за теоретичні знання (доповіді на практичних заняттях, проходження тестування); - 30 - за практичні вміння (розв’язання практичних ситуацій, виконання практико-орієнтованих завдань).
Поточне тестування та самостійна робота |
Залік |
Сума |
|
||
40 |
100 |
||||
Розділ 1 |
Розділ 2 |
|
|
||
30 |
30 |
|
|
Допуск до підсумкового контролю складає 35 балів
№ з/п |
Вид контрольного заходу |
Кількість контрольних заходів |
Кількість балів за 1захід |
Усього балів |
Поточний контроль |
||||
1 |
Робота на практичних заняттях |
3 |
5 |
15 |
2 |
Групова робота (тренінгові заняття) |
2 |
5 |
10 |
3 |
Виконання самостійних завдань (аналіз ситуації, творчі завдання, презентації) |
3 |
5 |
15 |
4 |
Написання контрольної роботи за результатами вивчення Розділів 1,2 |
2 |
0-10 |
20 |
Підсумковий контроль - залік |
||||
5 |
Індивідуальне навчально-практичне завдання |
1 |
20 |
20 |
Контрольне тестування за вивченим матеріалом курсу |
20 |
20 |
||
Усього: |
11 |
|
100 |
Критерії оцінювання роботи на практичних заняттях:
Оцінка «відмінно»:
- знання і розуміння всього програмного матеріалу в повному обсязі;
- послідовне, логічне, обґрунтоване, безпомилкове викладання матеріалу;
- самостійне, впевнене і правильне застосування знань при вирішенні практичних задач;
- вміле й вірне формулювання висновків та узагальнень.
Оцінка «добре»:
- знання і розуміння всього програмного матеріалу в цілому;
- послідовне, логічне, обґрунтоване викладення матеріалу;
- правильне і без особливих труднощів застосування знань при вирішенні практичних завдань;
- допущення окремих несуттєвих помилок під час відповіді.
Оцінка «задовільно»:
- механічне, фрагментарне засвоєння матеріалу;
- спрощення викладання матеріалу та відсутність ґрунтовних навичок пояснення базових положень;
- нечітке та непослідовне застосування знань під час вирішення практичних завдань;
- допущення окремих суттєвих помилок під час відповіді,
Оцінка «незадовільно»:
- поверхове знання і розуміння основного матеріалу;
- непослідовне викладання матеріалу з допущенням багатьох істотних помилок;
- невміння робити висновки та узагальнення;
- невміння застосувати знання під час вирішення практичних завдань та відсутність навичок тлумачення базових психологічних понять і категорій.
Критерії оцінювання індивідуального навчально-дослідницького завдання.
1. Дослідження особистості (групи) за допомогою арт-терапевтичних методик і технік:
- постановка цілей та завдань роботи – 3 бали;
- підбір необхідної арт-терапевтичної методики з урахуванням мети та завдань роботи – 3 бали;
- проведення методики – 5 балів;
- аналіз отриманих результатів – 6 балів;
- визначення труднощів, які виникали при виконанні завдання – 3 бали.
2. Розробка арт-терапевтичної програми роботи з певною категорією клієнтів:
- вибір проблематики та групи клієнтів, на роботу з якими спрямована програма – 3 бали;
- постановка цілей та завдань роботи – 3 бали;
- підбір необхідних арт-терапевтичних методик з урахуванням мети та завдань роботи – 3 бали;
- розробка орієнтовного плану роботи з клієнтом чи групою – 5 балів;
- аналіз отриманих результатів та прогнозування ефективності її використання у роботі з клієнтом чи групою – 3 бали;
- визначення труднощів, які виникали при створенні програми – 3 бали.