Опис (презентація) навчальної дисципліни
ОПИС КУРСУ
Освітня програма, рівень вищої освіти |
Переклад (англійська мова) |
|||||||
Статус дисципліни |
Нормативна |
|||||||
Кредити ECTS |
12 |
Навч. рік |
2020-2021 1 семестр |
Рік навчання - 1 |
Тижні |
14 |
||
Кількість годин |
360 |
Кількість змістових модулів[1] |
22 |
Лекційні заняття– 0 год Практичні заняття–168год Самостійна робота –192 год. |
||||
Вид контролю |
Іспит |
|
||||||
Посилання на курс в Moodle |
https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=12489 |
|||||||
Консультації:
|
- за домовленістю чи ел. поштою - дистанційно – Zoom, за попередньою домовленістю |
|||||||
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
1 Метою викладання навчальної дисципліни «Основна іноземна мова (англійська) є формування навичок читання тексту вголос з правильною вимовою, інтонацією і членуванням речень. Формування навичок монологічного і діалогічного непідготовленого мовлення на основі активно засвоєного лексичного, граматичного й фонетичного матеріалів. Засвоєння лексичних одиниць на матеріалі текстів підручника, розмовних тем, текстів позааудиторного читання. Посилення самостійної пошукової, творчої роботи з найбільш вагомими словниками та довідною літературою. Ця мета досягається шляхом комплексного, гармонійного навчання усіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, мовлення, читання й письма. Основна мета включає в собі три складові частини: глибоке оволодіння всіма видами мовленнєвої діяльності, розширення загального культурного світогляду студентів і виховання студентів у дусі високих якостей людської моралі.
2 Основними завданнями навчальної дисципліни «Основна іноземна мова (англійська) в 1 та 2 семестрах є продовження роботи над автоматизацією навичок правильної вимови; розвиток і закріплення базових вмінь і навичок на основі нового лексичного матеріалу, враховуючи програму 1 курсу; розширення активного словника, що має розширити висловлювальні можливості студентів; вдосконалення вмінь студентів щодо ефективного читання тексту з підручника; формування навичок ознайомлюючого, вивчаючого і пошукового читання; формування навичок письма з метою підвищення ефективності письмової комунікації; актуалізація знань практичної граматики у ході побудови монологічного та діалогічного мовлення; навчання складанню розгорнутих монологічних висловів, діалогів і бесід на базі активно засвоєного лексичного, граматичного і фонетичного матеріалу.
3 Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати: артикуляційну базу англійської мови, систему голосних та приголосних німецької мови, наголос в слові і реченні, мелодику основних комунікативних одиниць на матеріалі простого речення; прийоми та методи роботи із вокабуляром, шляхи та засоби його поповнення; граматичний мінімум: основні граматичні часи дійсного способу, правила вживання / невживання артиклів, загальну характеристику іменника як частини мови, порядок слів у розповідних, питальних та окличних реченнях
вміти:
Усне монологічне і діалогічне мовлення:
- розуміти мову викладача і диктора з магнітофонного запису на базі засвоєного лексичного і граматичного матеріалу;
- переказувати прочитаний або прослуханий текст;
- робити повідомлення англійською мовою в межах програмної тематики;
- вміти вести бесіду за темою чи ситуацією, при цьому вміти володіти такими видами діалогічних реплік мовленнєвого етикету: запит інформації, подяка, співчуття, задоволення.
Аудіювання:
- сприймати на слух і розуміти нормативну англійську мову в формі монологічного мовлення (повідомлення, розповідь), які містять до 3% незнайомих слів;
- розуміти літературно-розмовне мовлення носіїв мови в ситуаціях повсякденного спілкування, що пов’язано з задоволенням найпростіших потреб (привітання, запит інформації, передача інформації).
Читання:
- читати тексти з основною комунікативною метою: повне розуміння, розуміння основного змісту;
- тексти для повного розуміння інформації – здебільшого тексти основних підручників, при роботі з ними необхідно: оволодіти повністю мовним матеріалом, переказувати текст з елементами мовних трансформацій;
- при роботі з текстами для читання з метою розуміння основного змісту необхідно вміти виконувати такі комунікативні завдання як уміння виділити основну тему, думку, основні факти, оцінити значення інформації.
Письмо:
- виконувати письмові види вправ, як засобу для засвоєння мовного матеріалу (граматичні, лексичні);
- писати диктант до 700 друкованих знаків за 30 хв.;
- перекладати письмово речення на іноземну мову, як контрольні вправи;
- перекласти з рідної мови на англійську 15-20 речень, що побудовані на вивченому лексичному й граматичному матеріалі;
- писати переказ прослуханого тексту (в дворазовому пред’явленні обсяг до 2500 знаків).
ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ РЕСУРСИ
· Antonia Clare, JJ Wilson. Speak Out. Intermediate. Student’s book. Second Edition. Pearson. 2015. 175p.
· Antonia Clare, JJ Wilson. Speak Out. Intermediate. Work book. Second Edition. Pearson. 2015. 97 p.