Система накопичення балів
Оцінювання
Укладач: Вагіна Олена Миколаївна, доцент, кандидат історичних наук
Факультет: Соціології та управління
Кафедра: Політології
Планові показники дисципліни
Семестр вивчення |
Кредитів ЄКТС |
Академічних годин |
Кількість змістових розділів і заходів контролю |
||
Розділ 1 |
Розділ 2 |
Залік |
|||
2 |
3 |
90 |
1 |
1 |
1 |
Кількість аудиторних годин |
16 год.- семін. |
20 год.- семін. |
Система накопичення балів та оцінювання
за результатами навчальної роботи студентів
В межах кожного розділу студент має можливість набрати 30 балів:
- за теоретичні знання (відповіді на семінарських заняттях);
- за виконання контрольної роботи.
Накопичення балів відбувається в період вивчення розділів.
Поточний контроль здійснюється на кожному семінарському занятті і має на меті перевірку рівня підготовленості студента до виконання конкретних завдань.
Критерії оцінювання відповідей на семінарських заняттях (0-4 бали):
- 4 бали – повна змістовна відповідь, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, переконливе демонстрування власної авторської позиції;
- 3 бали – авторська позиція заявлена, але повністю не обґрунтована, викладення матеріалу засноване на знанні джерел, але без аналітичної позиції;
- 2 бали – поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел;
- 1 бал – короткий поверховий виклад матеріалу, нечіткі та помилкові визначення понять;
- 0 балів – відсутність відповіді.
Рубіжний підсумковий контроль проводиться по завершенні вивчення тематичного розділу у вигляді тестування.
Критерії оцінювання тестових завдань:
- тестові завдання передбачають вибір одного варіанта відповіді.
- кожна правильна відповідь на тестове завдання оцінюється в 0,5 бала, неправильна – 0 балів.
Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу у формі заліку з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі.
Максимальна кількість балів за залік - 40.
Розподіл балів, які студенти отримують на заліку
№ п/п |
Вид завдання |
Коефіцієнт |
Кількість завдань |
Результат |
1. |
Теоретичне питання |
10 |
2 |
20 |
2. |
Практичне завдання |
5 |
2 |
10 |
3. |
Тести |
1 |
10 |
10 |
Підсумковий бал |
40 |
Підсумкова оцінка з дисципліни формується із загальної кількості набраних балів за результатами контрольних заходів та екзамену.
Розрахунок рейтингових балів за видами поточного і підсумкового контролю
№ п/п |
Вид діяльності |
Коефіцієнт (вартість виду) |
Кількість робіт |
Результат |
1. |
Семінарське заняття |
4 |
10 |
40 |
2. |
Контрольне тестування |
10 |
2 |
20 |
3. |
Залік |
40 |
1 |
40 |
Підсумковий рейтинговий бал |
100 |
Система накопичення балів за результатами контрольних заходів
Поточний контроль |
Залік |
Сума
|
|||
Розділ 1 |
Розділ 2 |
||||
Форми роботи |
Кількість балів |
Форми роботи |
Кількість балів |
||
1. Відповідь на семінарському занятті |
20 |
1. Відповідь на семінарському занятті |
20 |
|
40 |
2. Контрольне тестування |
10 |
2. Контрольне тестування |
10 |
|
20 |
Разом |
30 |
Разом |
30 |
|
60 |
|
|
|
|
40 |
100 |
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |