Система накопичення балів
Критерії оцінювання
Укладач: Вагіна Олена Миколаївна, доцент, кандидат історичних наук
Факультет: Соціології та управління
Кафедра: Політології
Планові показники дисципліни
Семестр вивчення |
Кредити ЄКТС |
Академ. години |
Кількість змістових модулів і заходів поточного контролю |
Підсумковий контроль |
|||||
ЗМ 1 |
ЗМ 2 |
ЗМ 3 |
ЗМ 4 |
ЗМ 5 |
ЗМ 6 |
Залік |
|||
3 |
4 |
120 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
1 |
Кількість аудиторних годин |
|
28 год.- лекції 14 год.- семін. |
4 год.- лекції 2 год.- семін. |
6 год.- лекції 4 год.- семін. |
6 год.- лекції 2 год.- семін. |
4 год.- лекції 2 год.- семін. |
4 год.- лекції 2 год.- семін. |
4 год.- лекції 2 год.- семін. |
|
Система накопичення балів та оцінювання
за результатами навчальної роботи студентів
В межах кожного змістового модулю студент має можливість набрати 10 балів:
- за теоретичні знання (відповіді на семінарських заняттях, виконання поточних тестових завдань);
- за виконання індивідуальних завдань.
Накопичення балів відбувається в період вивчення розділів.
Критерії оцінювання відповідей на семінарських заняттях (0-5 балів):
- 5 балів – повна змістовна відповідь, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, переконливе демонстрування власної авторської позиції;
- 4 бали – авторська позиція заявлена, але повністю не обґрунтована, викладення матеріалу засноване на знанні джерел, але без аналітичної позиції;
- 2-3 бали – поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел;
- 1 бал – короткий поверховий виклад матеріалу, нечіткі та помилкові визначення понять;
- 0 балів – відсутність відповіді.
Критерії оцінювання тестових завдань:
- тестові завдання передбачають вибір одного варіанту відповіді.
- кожна правильна відповідь на тестове завдання оцінюється в 1 бал, неправильна – 0 балів.
Критерії оцінювання індивідуальних завдань: max 5 балів. Критерії оцінювання кожного виду завдання (есе, порівняльного аналізу або презентації) розміщені у відповідних розділах дисципліни в Moodle.
Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу у формі заліку з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі.
Максимальна кількість балів за залік – 40.
Розподіл балів, які студенти отримують на заліку
№ п/п |
Вид завдання |
Коефіцієнт |
Кількість завдань |
Результат |
1. |
Практичне завдання |
20 |
1 |
20 |
2. |
Підсумкове тестування |
1 |
20 |
20 |
Підсумковий бал |
40 |
Підсумкова оцінка з дисципліни формується із загальної кількості набраних балів за результатами контрольних заходів та іспиту.
Розрахунок рейтингових балів за видами поточного і підсумкового контролю
№ п/п |
Вид діяльності |
Коефіцієнт (вартість виду) |
Кількість робіт |
Результат |
1. |
Семінарське заняття |
5 |
3 |
15 |
2. |
Практичні завдання |
5 |
6 |
30 |
3. |
Тестові завдання |
5 |
3 |
15 |
4. |
Залік |
40 |
1 |
40 |
Підсумковий рейтинговий бал |
100 |
Система накопичення балів за результатами контрольних заходів
Поточний контроль |
Залік |
Сума |
|||
Атестація 1 |
Атестація 2 |
||||
Форми роботи |
Кількість балів |
Форми роботи |
Кількість балів |
||
1. Відповідь на семінарському занятті |
5 |
1. Відповідь на семінарському занятті |
10 |
|
15 |
2. Практичне завдання |
15 |
2. Практичне завдання |
15 |
|
30 |
3. Тестові завдання |
10 |
3. Тестові завдання |
5 |
|
15 |
Разом |
30 |
Разом |
30 |
|
60 |
|
|
|
|
40 |
40 |
|
|
|
|
|
100 |
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |