Система накопичення балів

Критерії оцінювання

Укладач: Вагіна Олена Миколаївна, доцент, кандидат історичних наук

Факультет: Соціології та управління

Кафедра: Політології

 

Планові показники дисципліни

 

Семестр

вивчення

Кредити

ЄКТС

Академ.

години

Кількість змістових модулів і заходів поточного контролю

Підсумковий контроль

ЗМ 1

ЗМ 2

ЗМ 3

ЗМ 4

ЗМ 5

ЗМ 6

Залік

3

4

120

2

4

3

4

4

4

1

Кількість 

аудиторних 

годин

 

28 год.- лекції

14 год.- семін.

4 год.- лекції

2 год.- семін.

6 год.- лекції

4 год.- семін.

6 год.- лекції

2 год.- семін.

4 год.- лекції

2 год.- семін.

4 год.- лекції

2 год.- семін.

4 год.- лекції

2 год.- семін.

 

 

Система накопичення балів та оцінювання

за результатами навчальної роботи студентів

В межах кожного змістового модулю студент має можливість набрати 10 балів:

  • за теоретичні знання (відповіді на семінарських заняттях, виконання поточних тестових завдань);
  • за виконання індивідуальних завдань.

Накопичення балів відбувається в період вивчення розділів.

Критерії оцінювання відповідей на семінарських заняттях (0-5 балів):

-             5 балів – повна змістовна відповідь, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, переконливе демонстрування власної авторської позиції;

-             4 бали – авторська позиція заявлена, але повністю не обґрунтована, викладення матеріалу засноване на знанні джерел, але без аналітичної позиції;

-             2-3 бали – поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел;

-             1 бал – короткий поверховий виклад матеріалу, нечіткі та помилкові визначення понять;

-             0 балів – відсутність відповіді.

Критерії оцінювання тестових завдань:

-       тестові завдання передбачають вибір одного варіанту відповіді.

-       кожна правильна відповідь на тестове завдання оцінюється в 1 бал, неправильна – 0 балів.

Критерії оцінювання індивідуальних завдань: max 5 балів. Критерії оцінювання кожного виду завдання (есе, порівняльного аналізу або презентації) розміщені у відповідних розділах дисципліни в Moodle.

 

Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу у формі заліку з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі.

Максимальна кількість балів за залік – 40.

 

Розподіл балів, які студенти отримують на заліку

№ п/п

Вид завдання

Коефіцієнт

Кількість

завдань

Результат

1.           

Практичне завдання

20

1

20

2.           

Підсумкове тестування

1

20

20

Підсумковий бал

40

Підсумкова оцінка з дисципліни формується із загальної кількості набраних балів за результатами контрольних заходів та іспиту.

 

 

Розрахунок рейтингових балів за видами поточного і підсумкового контролю

 

№ п/п

Вид діяльності

Коефіцієнт

(вартість виду)

Кількість

робіт

Результат

1.       

Семінарське заняття

5

3

15

2.       

Практичні завдання

5

6

30

3.       

Тестові завдання

5

3

15

4.       

Залік

40

1

40

Підсумковий рейтинговий бал

100

 

 

Система накопичення балів за результатами контрольних заходів

 

Поточний контроль

Залік

Сума

Атестація 1

Атестація 2

Форми роботи

Кількість балів

Форми роботи

Кількість балів

1. Відповідь на семінарському занятті

5

1. Відповідь на семінарському занятті

10

 

15

2. Практичне завдання

15

2. Практичне завдання

15

 

30

3. Тестові завдання

10

3. Тестові завдання

5

 

15

Разом

30

Разом

30

 

60

 

 

 

 

40

40

 

 

 

 

 

100

 

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

 

За шкалою

ECTS
За шкалою

університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 


Ostatnia modyfikacja: Monday, 4 October 2021, 20:48