Питання до заліку

Теоретичні питання

1.    PR - кампанія: основні визначення.

2.    Види робіт при проведенні PR-кампанії.
3.    Фактори ефективності PR-кампанії.  
4.    Схема проведення PR-кампанії.
5.    Завдання PR-кампанії.
6.    Рівні сприйняття PR-кампанії потенційними цільовими групами і широкою громадськістю.
7.    Напрями діяльності , що здійснюються в межах PR-кампанії.
8.    Основоположні  принципи реалізації ролі і функцій PR-кампанії.
9.    Види технічної роботи під час планування та реалізації PR-кампанії.
10.    Особливості аналітичного етапу планування та проведення PR-кампанії.
11.    Фаза визначення проблеми або можливості.
12.    Фаза фокусированного дослідження.
13.    Фаза аналізу ситуації.
14.    Фаза характеристики і моделювання ситуації.
15.    Робота PR-спеціалістів з основними групами громадськості.
16.    Екологічний PR та PR в екологічній сфері: визначення понять.
17.    Визначення PR –діяльності в еклологічній сфері.Основні напрямки діяльності паблік рилейшнз в екологічній сфері.
18.    Технології PR в сфері екології. Інструменти еклогічного PR та їх використання. Специфіка організації РR-кампанії в екологічній сфері.
19.    Методи та засоби формування екологічної свідомості засобами PR у населення.
20.    Коректировка існуючих методів впливу на свідомість громадськості під час проведення PR-кампанії.
21.    Формування у населення інтересу до екології в умовах екологічної кризи. PR-методи виходи з екологічної кризи.
22.    Зловживання екологічними аргументами в сфері  прикладних  (реклама, паблік рилейшнз) соціальних комунікацій. “Зелений камуфляж” як чорний PR.
23.    Характеристика етапу планування PR-кампанії. Планування як процес.
24.    Основні етапи планування, їх аналіз. Використання графіка (стрічкова діаграма) Генрі Л. Ганта.
25.    Вимоги до планування нестандартних PR-подій.
26.    Характеристика етапу дії та комунікації в PR-кампанії.
27.    Стратегія та комунікація в PR-кампанії.
28.    Контрольовані та неконтрольовані засоби комунікації в PR-кампанії.Вибір каналів комунікації.
29.    Корекційна робота та комунікації з клієнтом протягом терміну виконання РR-кампанії.
30.    РR-кампанія по перетворенню латентної (прихованої) аудиторії на активну.
31.    РR-кампанія в сфері просування продажів.
32.    Специфіка організації РR-кампанії в сфері надання послуг.
33.    Функції РR-менеджера  в контексті організації кампанії в сфері зв’язків з громадськістю.
34.    Використання слціологічних досліджень громадської думки під час роботи по плануванню РR-кампанії  нції.
35.    Специфіка організації РR-кампанії в сфері освіти.
36.    Специфіка внутрішньокорпоративних РR-кампаній.
37.    Специфіка організації РR-кампанії в політичній сфері.
38.    Специфіка організації РR-кампанії в соціальній сфері.
39.    Специфіка організації РR-кампанії в банківській сфері.
40.    Організація презентаційних РR-кампаній. 
41.    Складові елементи  сценарію  іміджевої кампанії в сфері зв’язків з громадськістю.
42.    Специфіка організації РR-кампанії в бізнесовій сфері
43.    Специфіка організації РR-кампанії під час виставкової діяльності.
44.    Основні підходи до визначення групп громадськості, що використовуються під час розробки РR-кампанії.
45.    Функціональні обов’язки організаторів етапу здійснення кампаніїї по зв’язках з громадськістю.
46.    Головні етапи організації кампаній в галузі паблик рілейшнз.

Практичне (3-е) питання білету


  • ·    Організація РR-кампанії як професійна діяльність: структура, функції, позиціонування (на прикладі власного проекту).


Ostatnia modyfikacja: Wednesday, 18 September 2024, 09:52