Питання до заліку
Теоретичні питання
1. PR - кампанія: основні визначення.
2. Види робіт при проведенні PR-кампанії.
3. Фактори ефективності PR-кампанії.
4. Схема проведення PR-кампанії.
5. Завдання PR-кампанії.
6. Рівні сприйняття PR-кампанії потенційними цільовими групами і широкою громадськістю.
7. Напрями діяльності , що здійснюються в межах PR-кампанії.
8. Основоположні принципи реалізації ролі і функцій PR-кампанії.
9. Види технічної роботи під час планування та реалізації PR-кампанії.
10. Особливості аналітичного етапу планування та проведення PR-кампанії.
11. Фаза визначення проблеми або можливості.
12. Фаза фокусированного дослідження.
13. Фаза аналізу ситуації.
14. Фаза характеристики і моделювання ситуації.
15. Робота PR-спеціалістів з основними групами громадськості.
16. Екологічний PR та PR в екологічній сфері: визначення понять.
17. Визначення PR –діяльності в еклологічній сфері.Основні напрямки діяльності паблік рилейшнз в екологічній сфері.
18. Технології PR в сфері екології. Інструменти еклогічного PR та їх використання. Специфіка організації РR-кампанії в екологічній сфері.
19. Методи та засоби формування екологічної свідомості засобами PR у населення.
20. Коректировка існуючих методів впливу на свідомість громадськості під час проведення PR-кампанії.
21. Формування у населення інтересу до екології в умовах екологічної кризи. PR-методи виходи з екологічної кризи.
22. Зловживання екологічними аргументами в сфері прикладних (реклама, паблік рилейшнз) соціальних комунікацій. “Зелений камуфляж” як чорний PR.
23. Характеристика етапу планування PR-кампанії. Планування як процес.
24. Основні етапи планування, їх аналіз. Використання графіка (стрічкова діаграма) Генрі Л. Ганта.
25. Вимоги до планування нестандартних PR-подій.
26. Характеристика етапу дії та комунікації в PR-кампанії.
27. Стратегія та комунікація в PR-кампанії.
28. Контрольовані та неконтрольовані засоби комунікації в PR-кампанії.Вибір каналів комунікації.
29. Корекційна робота та комунікації з клієнтом протягом терміну виконання РR-кампанії.
30. РR-кампанія по перетворенню латентної (прихованої) аудиторії на активну.
31. РR-кампанія в сфері просування продажів.
32. Специфіка організації РR-кампанії в сфері надання послуг.
33. Функції РR-менеджера в контексті організації кампанії в сфері зв’язків з громадськістю.
34. Використання слціологічних досліджень громадської думки під час роботи по плануванню РR-кампанії нції.
35. Специфіка організації РR-кампанії в сфері освіти.
36. Специфіка внутрішньокорпоративних РR-кампаній.
37. Специфіка організації РR-кампанії в політичній сфері.
38. Специфіка організації РR-кампанії в соціальній сфері.
39. Специфіка організації РR-кампанії в банківській сфері.
40. Організація презентаційних РR-кампаній.
41. Складові елементи сценарію іміджевої кампанії в сфері зв’язків з громадськістю.
42. Специфіка організації РR-кампанії в бізнесовій сфері
43. Специфіка організації РR-кампанії під час виставкової діяльності.
44. Основні підходи до визначення групп громадськості, що використовуються під час розробки РR-кампанії.
45. Функціональні обов’язки організаторів етапу здійснення кампаніїї по зв’язках з громадськістю.
46. Головні етапи організації кампаній в галузі паблик рілейшнз.
Практичне (3-е) питання білету
- · Організація РR-кампанії як професійна діяльність: структура, функції, позиціонування (на прикладі власного проекту).