Самостійна робота
Самостійна робота студентів
Зміст самостійної роботи з дисципліни “Практика ПР-діяльності ” складають:
1. Самостійне опрацювання теоретичних питань курсу.
2. Самостійне виконання завдань за означеним переліком.
3. Підготовка до практичних занять, опрацювання першоджерел та навчальної літератури.
4. Вивчення навчальної та ознайомлення з додатковою літературою з курсу.
5. Виконання індивідуальних завдань.
Теми, що виносяться для самостійної роботи студентів, безпосередньо пов’язані з матеріалом, який вивчаться на поточних заняттях і дозволяють студентам систематизувати знання курсу. Виконання завдань самостійної роботи вимагає від студентів глибокого володіння матеріалом, отриманим під час поточних занять, розвиває вміння самостійного дослідження проблеми, пошуку і аналізу спеціальної та загальнометодологічної літератури, вміння викладати та відстоювати власну точку зору
№ теми |
Зміст самостійної роботи |
Література |
Форма поточного контролю |
|
Основна. |
Додаткова. |
|||
1 |
Самостійне опрацювання теоретичних питань з теми: Практична діяльність хі зв’язків з громадськістю у сучасному житті.
Сучасні підходи до визначення поняття “зв’язки з громадськістю”.
Зв’язки з громадськістю та суміжні види діяльності (реклама, маркетинг, промоушн, пропаганда, пабліситі, прес-посередництво). |
1, 5-7 |
10, 13 |
Опитування, перевірка конспектів |
2 |
Охарактеризувати в чому полягає сутність понять “соціальна комунікація”, “зв’язки з громадськістю”, “інформаційна політика”, “інформаційні параметри”. Знайти у словниках значення цих понять |
1-8 |
10-14 |
Опитування, перевірка конспектів |
3 |
Наведіть схему, за якою здійснюється планування PR-діяльності.
|
1-11 |
2, 5, 7-12 |
Перевірка робіт, опитування |
4 |
Дати письмову відповідь: На які питання мають відповідати тактичні цілі організації?
|
2-11 |
5 |
Опитування, перевірка конспектів |
5 |
Дати письмову відповідь: Які існують етапи ефективного менеджменту за PR-цілями.
|
5, 8-10 |
12-13 |
Опитування |
6 |
Підготовка письмової відповіді на питання : “Інституціоналізація та PR-діяльності”.
|
1-11 |
3, 7, 9 |
Опитування |
7. |
Підготувати письмову доповідь: «Використання методів соціологічних досліджень у процесі проведення ПР-кампанії» (на вибір студента). |
1-11 |
1-13 |
Перевірка завданнь |
8. |
Дати письмову відповідь: Як можна в ПР-діяльності використовувати Інтернет у разі виникнення кризових ситуацій?
|
4, 7, 9, 10 |
2,5,7-9 |
Опитування |
9. |
Підготовка аналітичної довідки з теми “Кодекси професійних стандартів ПР-спеціаліста” |
5-8 |
12-13 |
Опитування |
10 |
Підготовка індивідуальних доповідей з теми: “Сфера діяльності та затребуваність спеціаліста з ПР у сучасній країні” |
11 |
1, 5, 13 |
Опитування, перевірка конспектів |
11 |
Дати письмову відповідь: Дайте визначення PR-концепції. Із чого складається її стандартний шаблон?
|
5-8 |
12-13 |
Опитування |
12 |
Дати письмову відповідь: Які існують перешкоди для маніпулювання масовою свідомістю?
|
5-8 |
12-13 |
Опитування |
13 |
Назвіть цільові заходи щодо залучення фінансів.
|
2-11 |
5 |
Опитування, перевірка конспектів |
14 |
Дати письмову відповідь:
Як виглядає технологічний ланцюг підготовки публічного виступу?
Назвіть засоби утримання уваги протягом виступу.
Розкрийте правила написання меморандума.
|
11 |
1, 5, 13 |
Опитування, перевірка конспектів |
15 |
Дати письмову відповідь: Які існують підходи до організації роботи PR-відділу. |
4, 7, 9, 10 |
2,5,7-9 |
Опитування |
16 |
Скласти концепцію для виставкового стенду факульткту журналістики ЗНУ на виставці “Освіта-2012”.
|
5-6 |
12-13 |
Опитування |
17 |
Зробити макет запрошення на виставковий коктейль-party |
2-11 |
5 |
Опитування |
18 |
Розробити пропозиції щодо проведення конкурсу для ПР-підтримки іміджу кафедри журналістської творчості, реклами та зв’язків з громадськістю |
5-8 |
12-13 |
Опитування |
19 |
Дайте визначення поняття «маніпуляція».
Дати письмову відповідь: Які небезпеки викликають маніпулятивні технології?
Наведіть цілі використання маніпулятивних технологій.
Назвіть види маніпулятивних технологій.
|
11 |
1, 5, 13 |
Опитування, перевірка конспектів |
20 |
Дати письмову відповідь: Які моделі маніпулювання виокремлює Р. Гудин?
Які існують перешкоди для маніпулювання масовою свідомістю? |
11 |
1, 5, 13 |
Опитування, перевірка конспектів |
21 |
Дати письмову відповідь: Які принципи успішного ведення комунікацій з інвесторами ви знаєте?
Дайте визначення фандрайзінга.
Які існують форми фандрайзінга?
|
5-8 |
12-13 |
Опитування |
22 |
Доберіть в ЗМІ приклади білого ПР (не менше 5 прикладів).
Доберіть в ЗМІ приклади сірого ПР (не менше 5 прикладів)
Доберіть в ЗМІ приклади чорног о ПР (не менше 5 прикладів)
|
4, 7, 9, 10 |
2,5,7-9 |
Опитування |
Перевірка виконання самостійної роботи буде здійснюватись на практичних заняттях під час вивчення тем курсу