Запитання для обговорення під час практичного заняття

Запитання для обговорення під час практичного заняття

1.    Визначте проблематику і основний термінологічний апарат ко- мунікативної лінгвістики.

2.    Які зарубіжні і вітчизняні вчені працюють в галузі комунікатив- ної лінгвістики?

3.    Надайте визначення поняттю "комунікація".

4.    Чому комунікація є національно маркованим феноменом? Які основні ознаки комунікації Вам відомі?

5.    Охарактеризуйте поняття вербальної і невербальної комунікації.

6.    Як Ви розумієте поняття "міжкультурна комунікація"?

7.    Надайте визначення поняттю "мовна особистість". Які три ос- новні рівні в структурі мовної особистості виділяє Ю.М. Караулов?

8.    Яким чином В.В. Красних диференціює поняття "мовна особис- тість", "мовленнєва особистість", "комунікативна особистість"?

9.    Охарактеризуйте запропоноване В.І. Карасиком п'ятиелементне наповнення поняття мовленнєвої організації людини.

10.     Надайте визначення поняттю "комунікативна компетенція". Які чотири типи  знань  і  умінь  у  комунікативній  компетенції  виділяє  Д. Хаймс?

11.     Надайте визначте поняттям "прецедентний феномен" і "преце-

дентний текст".

12.     Охарактеризуйте поняття комунікативної поведінки та мовлен- нєвого етикету.

13.     Які три основні моделі опису національної комунікативної по- ведінки виділяє Й.А. Стернін?

Визначте структурні характеристики стандартної комунікатив- ної ситуації.

2.        Надайте визначення поняттю "комунікативна ситуація".

    Визначте поняття "комунікативна стратегія" і "комунікативна тактика". Як вони співвідносяться?

Які типи комунікативних стратегій виділяє Д. Хаймс?

Які типи мовленнєвих тактик Вам відомі?

Чим зумовлюється і детермінується вибір комунікантами пев- них комунікативних стратегій і тактик?


Последнее изменение: Tuesday, 27 April 2021, 22:24