Система накопичення балів
Оцінювання
Укладач: Вагіна Олена Миколаївна, доцент, кандидат історичних наук
Факультет: Соціології та управління
Кафедра: Політології
Планові показники дисципліни
Семестр вивчення |
Кредити ЄКТС |
Академ. години |
Кількість змістових модулів і заходів поточного контролю |
Підсумковий контроль |
|||||
ЗМ 1 |
ЗМ 2 |
ЗМ 3 |
ЗМ 4 |
ЗМ 5 |
ЗМ 6 |
Залік |
|||
5 |
3 |
90 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
Кількість аудиторних годин |
|
14 год.- лекції 14 год.- семін. |
2 год.- лекції 2 год. – семін. |
2 год.- лекції 2 год. – семін. |
2 год.- лекції 2 год. – семін. |
2 год.- лекції 4 год.- семін. |
4 год.- лекції 2 год.- семін. |
2 год.- лекції 2 год. – семін. |
|
Система накопичення балів та оцінювання
за результатами навчальної роботи студентів
В межах кожного змістового модуля студент має можливість набрати 10 балів:
- за теоретичні знання (відповіді на семінарських заняттях, виконання поточних тестових завдань);
- за виконання індивідуальних завдань.
Накопичення балів відбувається в період вивчення матеріалу модулів.
Критерії оцінювання відповідей на семінарських заняттях (0-5 балів):
- 5 балів – повна змістовна відповідь, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, переконливе демонстрування власної авторської позиції, активна участь в обговоренні різних питань із плану заняття;
- 4 бали – авторська позиція заявлена, але повністю не обґрунтована, викладення матеріалу засноване на знанні джерел, але без аналітичної позиції, активна участь в обговоренні деяких питань із плану заняття;
- 3 бали – поверховий виклад матеріалу, заснований на знанні теоретичних джерел, але без аналітичної позиції, епізодична участь в обговоренні питань із плану заняття;
- 2 бали – короткий поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел, відсутність активності під час обговорення питань із плану заняття;
- 1 бал – нечіткі та помилкові визначення понять, недостатній рівень підготовки до деяких питань із плану заняття;
- 0 балів – відсутність відповіді, неготовність до семінарського заняття.
Критерії оцінювання тестових завдань:
- тестові завдання передбачають вибір одного варіанту відповіді.
- кожна правильна відповідь на тестове завдання оцінюється в 1 бал, неправильна – 0 балів.
Критерії оцінювання індивідуальних завдань: max 5 балів. Критерії оцінювання кожного виду завдання (есе або презентації) розміщені у відповідних розділах дисципліни в Moodle https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=1342.
Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу у формі заліку з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі.
Максимальна кількість балів за залік – 40.
Розподіл балів, які студенти отримують на заліку
№ п/п |
Вид завдання |
Коефіцієнт |
Кількість завдань |
Результат |
1. |
Підсумкове практичне завдання: розв’язання задач (ІДЗ) |
20 |
1 |
20 |
2. |
Підсумкове теоретичне завдання: тестування (Moodle) |
1 |
20 |
20 |
Підсумковий бал |
40 |
Критерії оцінювання індивідуального завдання (0-20 балів):
- правильне використання кожної методики розрахунку оцінюється в 2 бали, частково правильне – 1 бал, неправильне – 0 балів;
- наявність обґрунтованих висновків щодо ефективності використаних методик оцінюється в 2 бали, поверхові висновки – 1 бал, їх відсутність – 0 балів;
- оформлення роботи: max 2 бали.
Підсумкова оцінка з дисципліни формується із загальної кількості набраних балів за результатами контрольних заходів та заліку.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалою |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |