Система накопичення балів

Оцінювання

Укладач: Вагіна Олена Миколаївна, доцент, кандидат історичних наук

Факультет: Соціології та управління

Кафедра: Політології

Планові показники дисципліни

Семестр

вивчення

Кредити

ЄКТС

Академ.

години

Кількість змістових модулів і заходів поточного контролю

Підсумковий контроль

ЗМ 1

ЗМ 2

ЗМ 3

ЗМ 4

ЗМ 5

ЗМ 6

Залік

5

3

90

2

2

2

2

2

2

3

Кількість 

аудиторних 

годин

 

14 год.- лекції

14 год.- семін.

2 год.- лекції

2 год. – семін.

2 год.- лекції

2 год. – семін.

2 год.- лекції

2 год. – семін.

2 год.- лекції

4 год.- семін.

4 год.- лекції

2 год.- семін.

2 год.- лекції

2 год. – семін.

 


Система накопичення балів та оцінювання

за результатами навчальної роботи студентів

В межах кожного змістового модуля студент має можливість набрати 10 балів:

  • за теоретичні знання (відповіді на семінарських заняттях, виконання поточних тестових завдань);
  • за виконання індивідуальних завдань.

Накопичення балів відбувається в період вивчення матеріалу модулів.

Критерії оцінювання відповідей на семінарських заняттях (0-5 балів):

-        5 балів – повна змістовна відповідь, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, переконливе демонстрування власної авторської позиції, активна участь в обговоренні різних питань із плану заняття;

-        4 бали – авторська позиція заявлена, але повністю не обґрунтована, викладення матеріалу засноване на знанні джерел, але без аналітичної позиції, активна участь в обговоренні деяких питань із плану заняття;

-        3 бали – поверховий виклад матеріалу, заснований на знанні теоретичних джерел, але без аналітичної позиції, епізодична участь в обговоренні питань із плану заняття;

-        2 бали – короткий поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел, відсутність активності під час обговорення питань із плану заняття;

-        1 бал – нечіткі та помилкові визначення понять, недостатній рівень підготовки до деяких питань із плану заняття;

-        0 балів – відсутність відповіді, неготовність до семінарського заняття.

Критерії оцінювання тестових завдань:

-      тестові завдання передбачають вибір одного варіанту відповіді.

-      кожна правильна відповідь на тестове завдання оцінюється в 1 бал, неправильна – 0 балів.

Критерії оцінювання індивідуальних завдань: max 5 балів. Критерії оцінювання кожного виду завдання (есе або презентації) розміщені у відповідних розділах дисципліни в Moodle https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=1342.

Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу у формі заліку з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі.

Максимальна кількість балів за залік – 40.

 

Розподіл балів, які студенти отримують на заліку

№ п/п

Вид завдання

Коефіцієнт

Кількість

завдань

Результат

1.           

Підсумкове практичне завдання: розв’язання задач (ІДЗ)

20

1

20

2.           

Підсумкове теоретичне завдання: тестування (Moodle)

1

20

20

Підсумковий бал

40

 

Критерії оцінювання індивідуального завдання (0-20 балів):

-          правильне використання кожної методики розрахунку оцінюється в 2 бали, частково правильне – 1 бал, неправильне – 0 балів;

-          наявність обґрунтованих висновків щодо ефективності використаних методик оцінюється в 2 бали, поверхові висновки – 1 бал, їх відсутність – 0 балів;

-          оформлення роботи: max 2 бали.

Підсумкова оцінка з дисципліни формується із загальної кількості набраних балів за результатами контрольних заходів та заліку.


Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою
ECTS

За шкалою

університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 


Última modificación: Monday, 2 de September de 2024, 14:44