Питання для підготовки до іспиту

1.                Корекційна педагогіка як наука, її мета та завдання. Охарактеризувати місце корекційної педагогіки в системі наук.

2.                Основні принципи та методи корекційної педагогіки.

3.                Історія розвитку системи навчання та виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку.

4.                Охарактеризувати відношення суспільства й держави до осіб із психофізичними дефектами на різних етапах його розвитку.

5.                Види, причини та класифікація порушень у розвитку людини.

6.                Назвати загальні для всіх категорій аномальних дітей закономірності психічного розвитку за Л.С.Виготським.

7.                Опишіть структуру та закономірності порушеного розвитку.

8.                Дати визначення поняттям «адаптація», «реабілітація», «компенсація», «корекція» стосовно осіб з порушенням розвитку.

9.                Охарактеризуйте принципи психолого-педагогічної діагностики аномального розвитку.

10.           Означте функції вчителя/вихователя у мультидисциплінарній команді супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

11.           Поясніть основні відмінності одноосібного та спільного викладання.

12.           Назвіть якими способами реалізують індивідуальну освітню траєкторію дитини з ООП в загальноосвітній школі.

13.           Охарактеризуйте рухові порушення та дайте оцінку їх значенню в структурі порушеного розвитку.

14.           Назвіть основні корекційні впливи, що здійснюють на дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.

15.           Дайте загальну характеристику та назвіть особливості психічного розвитку дітей з порушенням зору.

16.           Назвіть основні корекційні впливи, що здійснюють на дітей з порушенням зору.

17.           Охарактеризуйте компенсаторну роль збережених аналізаторів у сліпих дітей

18.           Дайте загальну характеристику та назвіть особливості психічного розвитку дітей з дітей з порушенням слуху.

19.           Назвіть основні корекційні впливи, що здійснюють на дітей з порушенням слуху.

20.           Охарактеризуйте компенсаторну роль збережених аналізаторів у глухих дітей.

21.           Дайте характеристику ступенів інтелектуального порушення та оцініть освітній потенціал кожного з них.

22.           Назвіть критерії диференціальної діагностики ЗПР і розумової відсталості.

23.           Охарактеризуйте затримку психічного розвитку конституціонального походження.

24.           Охарактеризуйте ЗПР соматогенного походження.

25.           Охарактеризуйте ЗПР психогенного походження.

26.           Охарактеризуйте ЗПР церебрально-органічного походження.

27.           Визначте основні діагнози, що відносяться до групи діти з порушенням спілкування та поведінки.

28.           Дайте психолого-педагогічну характеристику дітей з РДА

29.           Означте базові доказово обґрунтовані методики корекційної освіти дітей з розладами аутичного спектру.

30.           Охарактеризувати можливості розвитку, навчання й соціалізації дітей з розладами аутичного спектру.

31.           Опишіть систему державної допомоги й перелічіть установи для осіб з порушеннями розвитку в Україні.



Остання зміна: Wednesday 2 June 2021 13:15 PM