Тем 6. Художні засоби дизайну
План:
Прийоми композиції: рівновага, ритм, співвідносність, масштабність, перспектива. Типи композиції: замкнута, відкрита, симетрична, асиметрична, статична, динамічна. Правило золотого перетину. Сюжетно-важливий композиційний центр. Відбір персонажів для візуального супроводу текстового матеріалу або для рекламного звернення. Види симетрії. Види рівноваги (формальна та неформальна рівноваги,
динаміка та статика, рівновага несиметричної композиції).
Центральний елемент композиції
Завдання:
Варіант для рекламістів. Розробити макети модульної реклами (заголовок, текст, підзаголовки, логотип, слоган, зображення), на прикладі яких проілюструвати:
- симетричне / асиметричне розташування елементів;
- врівноважену композицію;
- статичну/ динамічну композицію;
- кольорове акцентування;
- закон (типізація, контраст, єдність)
1. підбір елементів (зображальні та текстові блоки). 2. групуємо всі елементи на полотні для журналу. 3. демонстрація без підписів.
Варіант для видавців. З однакових елементів (заголовок, вихідні дані, логотип, зображення) створити композиції для обкладинки книги/журналу, дотримуючись композиційних прийомів: - симетричне / асиметричне розташування елементів; - формальна / неформальна рівновага; - статична та динамічна композиція; - зробити акцентування на різних елементах
Варіант для журналістів. З однакових елементів (заголовок, текст, підзаголовки, логотип, слоган, зображення) створити композиції для обкладинок журналу або газети, дотримуючись композиційних прийомів та використовуючи зображальні засоби:
– симетрія/асиметрія та формальна та неформальна рівновага;
- масштабування, перспектива, формат, СВКЦ (вказати, який тип виділення);
- набір айдентики (шрифти з вказівкою на закон поєднання, кольори з поясненням);
- закон композиції (типізації, контрасту, єдності)