Практичне заняття 11-12-13

Практичне заняття № 11-12-13  

 

Методика навчання дітей дошкільного віку основних рухів

 

План практичного заняття:

1.      Загальна характеристика ходьби та бігу дітей дошкільного віку.

2.      Методика навчання ходьби та бігу дітей різних вікових груп та вимоги до якості їх виконання

3.      Загальна характеристика стрибків.

4.      Техніка виконання стрибків.

5.      Методика навчання стрибків дітей різних вікових груп та вимоги до якості виконання.

6.      Методи та прийоми навчання дітей метанню.

7.      Інвентар та обладнання, що використовується при навчання дітей метанню в різних вікових групах.

8.      Особливості методики роботи з дітьми в різних вікових груп.

9.      Техніка безпеки при виконанні вправ з метання.

10.Особливості вправ з лазіння дошкільників. 11.Методика навчання лазіння в кожній віковій групі.

12.    Інвентар та обладнання, що використовується при навчанні лазіння і повзання в різних вікових групах.

13.    Безпека життєдіяльності під час виконання вправ із лазіння.

14.    Вправи з рівноваги. Загальна характеристика.

 

Завдання для самостійної роботи:

1.      описати техніку виконання основних рухів;

2.      аналіз змісту програм із навчання дітей основних рухів у дошкільному навчальному закладі;

3.      охарактеризувати прийоми страхування та попередження дитячого травматизму в процесі виконання основних рухів;

4.      обрати рухливі ігри на закріплення виконання вправ із рівноваги або (метання, стрибків, бігу, лазіння);

5.      оформити глосарій до теми, виписавши визначення термінів: основні рухи, рухове уміння, рухова навичка, рухові дії, рухова компетентність, ходьба, біг, стрибки, повзання, лазіння, вправи з рівноваги, метання.

 

Завдання для індивідуальної роботи:

1.      Оформити глосарій до теми, виписавши визначення термінів: «основні рухи»,

«рухові дії», «рухова компетентність», «ходьба», «біг», «стрибки», «повзання»,

«лазіння», «вправи з рівноваги», «метання».

 

Рекомендована література

 

1.      Базовий компонент дошкільної освіти в Україні. – К.: 2012. – 68 с.

2.      Богініч О. Л. Фізичне виховання дітей дошкільного віку засобами гри О. Л. Богініч. – К. : 2001. – 184с.

3.      Вільчковський Е. С., Курок О. І. Фізичне виховання дітей у дошкільному закладі. – Суми : Мрія ЛТД. 2001. – 216с.

4.      Вільчковський Е.С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку: навчальний посібник / Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. –     Суми: ВТД

«Університетська книга», 2004. – 428с.

5.      Вільчковський Е. С. Критерії оцінювання стану здоров`я, фізичного розвитку та рухової підготовленості дітей дошкільного віку / Е. С. Вільчковський. – К.

:1998. – 126с.

6.      Дитина       в        дошкільні  роки: комплексна         додаткова  освітня         програма.  – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2011. – 188с.

8.      Сергієнко  Л.      П.      Практикум з        теорії         і  методики фізичного         виховання: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів

/ Л. П. Сергієнко. – Харків: «ОВС», 2007. – 271с.

9.      Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина». – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. – 492 с.

 


Остання зміна: Friday 18 December 2020 04:26 AM