Практичне заняття 14

Практичне заняття № 14  

 

Рухлива гра як засіб всебічного розвитку дошкільників

 

План практичного заняття:

1.      Загальна характеристика рухливої гри для дітей дошкільного віку.

2.      Оздоровче і виховне значення рухливих ігор у фізичному вихованні дітей дошкільного віку.

3.      Організація та методика проведення рухливих ігор у дошкільному навчальному закладі.

4.      Прийоми керування рухливими іграми дітей дошкільного віку.

5.      Використання     музики       під    час    проведення         рухливих   ігор         у       дошкільному навчальному закладі.

6.      Особливості        використання      в        педагогічному    процесі         українських        народних рухливих ігор.

 

Завдання для самостійної роботи:

–       Підготуватися до термінологічного діалогу, вивчивши теоретичний матеріал;

–       розробити конспект рухливої гри з бігом для дітей 3-4 року життя;

–       розробити конспект рухливої гри з киданням та ловінням м’яча для дітей 5-6 року життя.

Завдання для індивідуальної роботи:

–       оформити глосарій до теми, виписати визначення термінів: «рухлива гра», «правила гри», «ведучий», «сюжетна гра», «гра-вправа», «ігри-атракціони»;

–       підібрати рухливі ігри (4-5) на закріплення основних рухів для дітей різних вікових груп з урахуванням сезону, місця проведення й режиму дня.

 

Рекомендована література

1.      Базовий компонент дошкільної освіти в Україні. – К. : 2012. – 68 с.

2.      Богініч О. Л. Фізичне виховання дітей дошкільного віку засобами гри О. Л. Богініч. – К. : 2001. – 184с.

3.      Вільчковський Е. С., Курок О. І. Фізичне виховання дітей у дошкільному закладі. – Суми : Мрія ЛТД. 2001. – 216с.

4.      Вільчковський Е.С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку: навчальний посібник / Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. –     Суми: ВТД

«Університетська книга», 2004. – 428с.

5.      Вільчковський Е. С. Критерії оцінювання стану здоров`я, фізичного розвитку та рухової підготовленості дітей дошкільного віку / Е. С. Вільчковський. – К.

:1998. – 126с.

6.      Денисенко Н.Ф., Мельник Л.Д. На варті здоров`я малюків. / Збірник науково- методичних матеріалів. – Запоріжжя, 1997

7.      Дмитренко Т.І. Руховий режим у дитячому садку / Т. І. Дмитренко. – К.: Радянська школа, 1980. – 96 с.

8.      Дубогай     О.Д. Щоденник здоров`я дошкільника / О. Д. Дубогай. – К.: Рад. школа, 1999. – 86с.

9.      Дубогай А.Д., Мовчан Л.М. Физкультура, мы и дети / А. Д. Дубогай – К.: 1989.

– 134с.

10.    Закон України «Про дошкільну освіту».http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/26 28-14

11.    Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина». – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. – 492 с.

12.    Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». – Тернопіль:.Мандрівнець, 2012. – 264с.

13.    Сергієнко Л. П. Практикум з теорії і методики фізичного виховання: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів фізичного виховання і спорту / Л. П. Сергієнко. – Харків: «ОВС», 2007. – 271с.

14.    Традиції фізичної культури в Україні / Збірник матеріалів. – К.: 1997. –128 с.


Остання зміна: Friday 18 December 2020 04:32 AM